قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس

آیا طلسم عشق و جلب محبت دیگران واقعیت دارد؟

پیدا شدن اشیای گمشده توسط مدیوم
آیا پیدا شدن اشیای گمشده توسط مدیوم ها واقعیت دارد؟ (پست ویژه)
بهمن ۸, ۱۳۹۷
چای و شهود
چای های گیاهی و قانونی برای تقویت شهود (پست ویژه)
بهمن ۸, ۱۳۹۷

آیا طلسم عشق و جلب محبت دیگران واقعیت دارد؟

طلسم عشق و جلب محبت

طلسم عشق و جلب محبت

آیا طلسم عشق و جلب محبت دیگران واقعیت دارد؟

طلسم های ایجاد عشق در بین مرد و زن در کشورهای مختلف رایج بوده و هنگامی که فردی نتواند شخص مناسبی را پیدا کند و یا کسی که به آن علاقه دارد را جذب خود کند رو به سحر و جادو و طلسم های ایجاد عشق می آورد.

البته انواع دعاهای شرعی برای افزایش محبت بین زن و شوهر و یا افزایش محبت عمومی وجود دارند ولی نباید آنها را با جادو و طلسم غیر شرعی اشتباه گرفت.

وقتی بخواهیم کسی را به زور عاشق خود کنیم یعنی توسط نیروهای ماورایی بر ذهن و عواطف او تاثیر گذاشته ایم و او را بر خلاف میل درونی اش به انجام کاری واداشته ایم که در حالت عادی مایل به انجام آن نبوده است. به چنین کاری سحر گفته می شود و حرام است و باعث اذیت و آزار شخص مقابل می شود.

 

طلسم عشق و جلب محبت

 

برای مثال به یک نمونه داستان واقعی در مورد استفاده از طلسم عشق توجه کنید:

علی و مهسا چندین سال بود که همدیگر را دوست داشتند. ولی مهسا کم کم احساس کرد که رفتارهای علی عوض شده و دیگر به وعده های خود عمل نمی کند و بیشتر وقت خود را دور از او می گذراند. بنابراین مهسا تصمیم می گیرد از علی جدا شود. مهسا از اینکه از زیر بار این رابطه بدون احساس خلاص شده بود احساس خوشحالی می کرد و حتی چند مدت بعد با فرد دیگری آشنا شد و توانست عشق واقعی را با او احساس کند.

همچنین بخوانید:   رؤياهاى تله پاتيك

علی از این جدایی بسیار ناراحت بود و هر کاری کرد مهسا برنگشت. بنابراین علی به طلسم های ایجاد محبت رو آورد و انواع زیادی از آنها را برای بازگرداندن مهسا انجام داد. حتی او کاری کرد که مهسا به رابطه جدیدش با مرد دوم شک کند و احساس کند که مگر می شود فردی این قدر خوب باشد؟ پس حتما بدی هایش را جایی مخفی کرده است.

بنابراین مهسا از مرد جدید هم جدا شد و چاره ای نداشت جز اینکه دوباره به علی برگردد (بیشتر زنان وقتی از شریک تازه خود جدا می شوند ترجیح می دهند دوباره به نزد شریک قبلی خود برگردند).

علی اگرچه ظاهرا پیروز میدان بوده است ولی در باطن شکست خورده است. او خوشحالی و خوشبختی که مهسا می توانست با خاستگار جدیدش داشته باشد را از بین برد و مهسا را سرگردان کرد و به زور توسط نیروهای شر ماورایی کاری کرد که مهسا دوباره به او بازگردد. هر چند که شاید چند مدتی ظاهرا خوشحال باشند ولی بعد از آن مجددا مشکلات شروع شده و حتی بدتر از قبل می شود. علی هیچ خودسازی و تزکیه درونی و تغییری نکرده بنابراین دیر یا زود دوباره همان رفتارهای زشت خود را تکرار می کند و مهسا را عذاب می دهد.

 

طلسم عشق و جلب محبت

 

بنابراین طلسم عشق شاید بتواند یک طرف را خوشحال کند ولی طرف دیگر را قربانی و سردرگم می کند. روابط این چنینی هم آخر عاقبت خوبی ندارند مخصوصا اگر عمر و تاثیر طلسم کم شود.

بهتر است به جای استفاده از طلسم برای جلب محبت دیگران، اخلاق و رفتار خود را پسندیده کنیم تا دیگران جذب ما شوند و همچنین بر روی سنجیده بودن تک تک کارهایمان فکر کنیم تا باعث دلشکستگی و آزار و دوری اشخاص نشویم.

همچنین بخوانید:   رژیم غذایی ماورایی

 

مقالات مرتبط

مهدی کریمی
مهدی کریمی
مهدی کریمی. علاقه مند به طب اسلامی، ترجمه مقالات معنوی، انرژی درمانی، دعا درمانی و سایر علوم ماورایی
اشتراک
اطلاع از
guest

2 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین
Inline Feedbacks
View all comments
fataneh
مهمان
fataneh
3 سال قبل

سلام وقت بخیر برای دونفر که همدیگر رو دوست دارن اما خانواده پسر از اول در جریان بوده و موافق بودن به دلیل اینکه مهریه و مراسم مطرح شد مخالفت کردن طلسم جواب میده؟ البته که سر مهریه و مراسم هیچ بحث و گفتگو یی نکردن فقط رفتن دو روز بعد گفتن نه

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  fataneh

با سلام طلسم عشق نوعی جادوی سیاه است چون شما کسی را مجبور به ماندن می کنید که بنا به دلایلی تمایل ندارد و فقط موجودات غیرارگانیک را به سمت او فرستاده اید تا ذهن او را تا حدودی کنترل کنند. ولی باید توجه داشت که معمولا طلسم های این چنینی اثرات موقتی دارند و بعد از آن شخص چنان دچار شکست هایی در زندگی می شود که می گوید ای کاش اصلا طلسم نمی کردم. تلاش خود را با صحبت و مذاکره انجام دهید ولی اگر نشد تسلیم شرایط شوید شاید حکمتی در کار است که این ازدواج صورت… بیشتر »

رفتن به نوار ابزار