قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس
کندالینی
فواید بیداری کندالینی | کندالینی چه قدرت هایی می آورد؟
دی ۱۵, ۱۳۹۶
تجربه ماورا
تجربه حسین (بیداری روح)
دی ۱۵, ۱۳۹۶

اصلا چاکرا چیست؟ (برای افراد مبتدی)

چاکرا چیست

چاکرا چیست؟ (برای افراد مبتدی)

یکی از دوستان پرسیده بود که اصلا چاکرا یعنی چی. شما هم اگر در سایت به چیزی برمیخورید که معنی اون رو نمیدونید راحت بپرسید تا از ابتدا در موردش صحبت بشه. گاهی ممکنه اصطلاحاتی رو به کار ببرم که فکر کنم همه شنیدن ولی اگر چنین نیست حتما بپرسید که فلان اصطلاح اصلا یعنی چی.

و اما بحث چاکراها:

ما تنها این بدن فیزیکی نیستیم. ما بدنهای مختلفی رو مثل کالبد انرژیکی، اختری، ذهنی و … هم داریم. اگر بدن فیزیکی ما توسط غذا و اکسیژن و آب تغذیه میشه، بدنهای دیگه ما توسط انرژی هایی چون پرانا تغذیه میشن. پرانا یک انرژی فیزیکی مثل گرما و الکتریسیته نیست بلکه انرژی حیاتی و معنوی هست که تو همه عالم موجود هست و هر موجود زنده ای حتی گیاهان هم در ابعاد دیگه هستی اون رو دارا هستن. وقتی یک موجودی میمیره انرژی حیاتی یا همون پرانا از اون خارج میشه.

اما چاکراها چی هستن؟ ما همون طور که دهان داریم برای غذا خوردن و مقعد داریم برای خروج غذا، در کالبدهای دیگه مون هم مراکز و بخش هایی رو داریم برای ورود و خروج، گردش و عبور انرژی در بدن که بهش چاکرا میگیم. در واقع انرژی پرانا از طریق چاکراهای مختلفی که در بدن هست میتونه وارد یا خارج بشه. به مسیر انتقال انرژی در بدن هم نادی گفته میشه که فعلا مهم نیست و تو بحث کندالینی راجبش بحث میشه. برای ذخیره انرژی هم بخش های دیگه ای رو تو بدن داریم.

تو بدن تعداد زیادی چاکرا هست. حتی در دست و پا. ولی ۷ تا از اون مهم تر و بزرگتر از بقیه هستن و بیشترشون روی ستون فقرات واقع شدن. به جز چاکرای اول و هفتم، هر کدوم از اون چاکراها دارای قرینه هم هستن که در جلوی بدن هست.

چاکرا

چاکراها با بدن فیزیکی ما رابطه زیادی دارن و هر کدومشون ممکنه روی عصبهای مختلف و غدد درونی تاثیر گذار باشن و از طریق اونها روی سلامت و شادابی و روحیات ما اثرگذار باشن. اگر چاکراها دچار گرفتگی انرژی باشن و انرژی پرانا یا کندالینی و … نتونه از اونها به خوبی عبور کنه در این صورت میگیم اون چاکرا دچار گرفتگی بوده و بسته هست (البته هیچ وقت کامل بسته نمیشه). برای مثال اگر در چاکرای قلب دچار گرفتگی باشیم ممکنه احساس عدم عشق و حتی فشار بر قفسه سینه رو داشته باشیم و برعکس.

اگر چاکراهای شما به اندازه کافی باز باشن میتونن انرژی زیادی رو به داخل خودشون برده و به چاکراهای بعدی انتقال بدن و توانایی ها و قابلیت های خاص خودشون رو بهتر به نمایش بذارن. برای مثال اگر چاکرای سوم یا همون چاکرای خورشیدی به خوبی باز و فعال باشه باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما میشه و یا اگه چاکرای هفتم شما باز بشه شما دارای آگاهی های برتر و روشن بینی خواهید شد و ….

معرفی ۷ چاکرای بدن:

چاکرای اول یا ریشه یا مولادهارا

محل چاکرای اول: در انتهای ستون فقرات بین مقعد و آلت تناسلی

همچنین بخوانید:   فرق عملکرد نفرین، چشم زخم و طلسم

چاکرای اول

این چاکرا مربوط به حس امنیت و احساس تامین مادی میشه. وقتی که چاکرای اول متعادل باشه شما به راحتی در این دنیای مادی احساس امن بودن و آماده بودن برای پذیرش ریسکهای جدید رو دارید. در صورتی که در اون بلاک یا گرفتگی انرژی دیده بشه نه تنها حس ناامنی و در خطر بودن شما رو فرا میگیره بلکه از لحاظ تامین امور مادی مثل غذا و سرپناه به مشکل میخورید. خیلی مهمه که شما هر چاکرا رو به نوبت باز کنید. به همین دلیل هست که باید از چاکرای اول شروع کنید تا ابتدا بتونید جایگاه خودتون رو در عالم مادی محکم کنید و سپس به سوی معنویات پیش برید.

از راه های باز کردن چاکرای ریشه میشه به موارد زیر اشاره کرد:

–  مراقبه با تصور ورود نور قرمز به اون

– استفاده از سنگها و کریستالهایی چون جاسپر قرمز و آبسیدیان (مشاهده روش استفاده از سنگ برای باز کردن چاکراها)

– تکرار مانترای LAM

 

چاکرای دوم یا شکمی یا اسوادیستانا

محل چاکرای دوم: کمی زیر ناف شکم

چاکرای دوم

این چاکرا گاهی با چاکرای جنسی هم یکی در نظر گرفته میشه ولی در واقع جدا هستن و چون توصیه میشه مستقیم روی چاکرای جنسی کار نشه بنابراین اون رو از سیستم چاکراهای اصلی حذف کردن و دومی رو چاکرای شکمی معرفی کردن.

چاکرای شکمی یا نافی وظیفه مهمی در بروز خلاقیت ها و کنترل احساسات و روابط انسانی شما داره و کسی که در این چاکرا دچار مشکل باشه معمولا قادر به کنترل احساساتی چون خشم نبوده و معمولا هم در برقراری رابطه با انسانهای دیگه مشکل داره و از میزان خلاقیت پایینی برخوردار هست. همچنین اگر جنبه های چاکرای جنسی رو هم با اون در نظر بگیریم شخص در امور جنسی خودش تعادل نخواهد داشت و یا دچار سردمزاجی و یا انواع فانتزیهای عجیب جنسی میشه.

از راه های فعال کردن چاکرای دوم میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • مراقبه با تصویرسازی نور نارنجی و ورودش به اون چاکرا
  • تکرار مانترای VAM
  • استفاده از سنگهایی چون کلسیت نارنجی و کارنلین نارنجی

 

چاکرای سوم یا چاکرای شبکه خورشیدی یا مانیپورا

محل چاکرای سوم: بالای ناف شکم تا زیر قفسه سینه

چاکرای سوم

چاکرای خورشیدی در اموری مثل افزایش اعتماد به نفس و قدرت درونی نقش داره. وقتی که این چاکرا در شما به طور متعادل کار کنه قادر خواهید بود بسیاری از موانع زندگی رو با اقتدار درونی و بدون وابستگی به بقیه برطرف کنید. اگر بلاکهای انرژی در این چاکرا وجود داشته باشه در این صورت مدام به خودتون و صحت کارهاتون شک میکنید و از اعتماد به نفس پایینی برخوردار خواهید بود و کم کم دچار سرخوردگی و ترس از طرد شدن در شما پدید میاد.

از راه های باز کردن چاکرای سوم میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • مراقبه با تصویرسازی نور زرد و ورودش به اون چاکرا
  • تکرار مانترای RAM
  • استفاده از سنگهایی چون کهربا و کوارتز لیمویی

 

چاکرای چهارم یا چاکرای قلب یا آناهاتا

محل چاکرای چهارم: بین قفسه سینه در محل قلب فیزیکی

چاکرای قلب

چاکرای قلب ارتباط مستقیمی با احساس عشق و لذت درونی و توانایی دوست داشتن افراد بدون قید و شرط داره و کسی که این چاکرا در اون باز باشه میتونه به خودش و کائنات عشق بورزه و محبت و شفقت رو نثار موجودات دیگه بکنه. از لحاظ عاطفی قوی هست و میتونه از اشتباهات انسانهای دیگه با بخشش و بزرگواری بگذره. در صورتی که این چاکرا فعالیت بالایی نداشته باشه شخص دچار کینه و نفرت و عدم توانایی عشق به خود و دیگران خواهد شد.

همچنین بخوانید:   کریستالهای کوچک در مغز و ارتباط با قدرت های ماورایی

از راه های باز کردن چاکرای چهارم میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • مراقبه با تصویرسازی نور سبز و ورودش به اون چاکرا
  • تکرار مانترای YAM
  • استفاده از سنگهایی چون یشم و کوارتز صورتی

 

چاکرای پنجم یا چاکرای گلو یا ویشودهی

محل چاکرای پنجم: در بین گلو

چاکرای گلو

چاکرای گلو به شما کمک میکنه بتونید خود واقعی تون رو ابراز کنید و از طریق کلام خردمندانه با افراد دیگه تعامل کنید و به اهدافتون برسید. کسی که این چاکرا در اون به اندازه کافی باز و فعال باشه میتونه به راحتی با بقیه ارتباط اجتماعی برقرار کنه و مشکلی در رساندن منظور و احساسات خودش نداره. چنین شخصی تنها با صداقت حرف میزنه و کلامش از خرد درونیش منشا میگیره. از طرفی اگر این چاکرا بسته باشه شخص نمیتونه منظور خودش رو به بقیه برسونه و در ابزار خودش مشکل داره و معمولا هم کار به مشاجره میکشه.

از راه های باز کردن چاکرای پنجم میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • مراقبه با تصویرسازی نور آبی و ورودش به اون چاکرا
  • تکرار مانترای HAM
  • استفاده از سنگهایی چون فیروزه و آکوامارین

 

چاکرای ششم یا چشم سوم یا آجنا

محل چاکرای ششم: در بین دو ابرو در پیشانی

چاکرای ششم

بخش مهمی از چاکرای ششم مربوط به چشم سوم میشه و همونی هست که برای دید اختری مورد استفاده قرار میگیره. البته هدف مهمتری هم داره و اون هم ایجاد بصیرت و جهان بینی جدید در فرد هست و بهش کمک میکنه دنیا رو فراتر از اون چیزی که هست ببینه و فرای پدیده ها رو مشاهده و درک کنه و همه چیز رو محصور مادیات ندونه. کسی که چاکرای ششم در اون به اندازه کافی باز باشه دارای تمرکز فکر بالا و قدرت تمایز بالا بین دروغ و حقیقت هست و مراقبه برای اون ارزش بالایی داره. شهود و بصیرت و آگاهی ماورایی هم از فواید دیگه باز شدن این چاکرا هست.

 

از راه های فعال کردن چاکرای ششم میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • مراقبه با تصویرسازی نور بنفش و ورودش به اون چاکرا
  • تکرار مانترای Sham یا اوم
  • استفاده از سنگهایی چون آمتیست و آبسیدیان سیاه

 

چاکرای هفتم یا تاج یا ساهاسرارا

محل چاکرای هفتم یا تاج: کمی بالای سر

چاکرای تاج

چاکرای هفتم مربوط میشه به آگاهی برتر و الهام و روشنیدگی. کسی که بتونه این چاکرا رو واقعا باز کنه میتونه به معنای واقعی زندگی برسه و با آگاهی هستی یکی بشه و زندگی حقیقی رو درک کنه و از بودن در لحظه حال لذت ببره. کسی که در این چاکرا مشکل داشته باشه دچار عدم خودشناسی و قطع ارتباط با معنویات و سردرگمی و افسردگی میشه. اگر چاکراهای قبلی در پیمودن هر دو مسیر الهی و شیطانی کاربرد داشتن این چاکرا فقط مخصوص یکی شدن با خداست.

همچنین بخوانید:   قطع وابستگی به افراد از طریق روش های انرژیکی و ذهنی + فایل صوتی (مطلب ویژه)

 

از راه های باز کردن چاکرای هفتم میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • مراقبه با تصویرسازی نور صورتی یا سفید و ورودش به اون چاکرا
  • تکرار مانترای اوم
  • استفاده از سنگهایی چون کوارتز شفاف و سلنیت

 

نکات کلی در مورد کار با چاکراها:

  • همیشه از چاکراهای پایین تر شروع کنید و به سمت چاکراهای بالاتر بیاید. تا وقتی چاکرای پایینی شما باز نشده باشن انرژی کافی رو به سمت بالاییها نمیتونن بفرستن.
  • همون طور که گفته شد به جز چاکرای اول و هفتم، همه چاکراها علاوه بر اینکه روی ستون فقرات هستن بلکه در جلوی بدن هم دارای قرینه هستن. همین که روی جلویی ها کار کنید پشتی ها هم تحت تاثیر قرار میگیرن و باز میشن.
  • هیچ وقت روی باز شدن چاکراها فشار نیارید و اجازه بدید کم کم انرژی پرانا و …. در اثر تمرینات اونها رو به تعادل برسونه. هر وقت اذیت شدید تمرین رو به صورت ملایم و کندتر انجام بدید تا مشکل برطرف شه. ممکنه برون ریزی هایی هم در این مسیر داشته باشید.
  • ما در هر کالبد خودمون چاکراهای جداگانه داریم. وقتی پرانا بتونه به کالبدهای اولیه نفوذ کنه خود به خود راهش رو به سمت کالبدهای بعدی هم پیدا خواهد کرد.

 

 


مقالات دیگر در این زمینه:

 

admin
admin
درباره ردای سیاه (ادمین): تمرین کننده و نشر دهنده علوم روحی و روانشناسی (بیشتر)
اشتراک
اطلاع از
guest

67 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین
Inline Feedbacks
View all comments
سوری
مهمان
سوری
6 سال قبل

سلام بزرگوار خدا خیرت بده خیلی سلیس نوشتیم ازبس سایتهای مختلف گشتم خسته شدم.فقط یه سوال دارم: چرا هرکدام ازچاکراها به شکلهای مختلفی است این نشانه چیست؟ متشکرم

اناهیتا
مهمان
اناهیتا
4 سال قبل
Reply to  admin

سلام ببخشید شما به طالع بینی یا هاله بینی اعتقاد دارید؟؟
میشه مقالاتی دراینموارد هم در سایتتون به اشتراک بزارید
ممنون.

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  اناهیتا

با سلام.
مقالات این چنینی در سایت زیاد هستند. از بخش جستجو، واژه های مربوطه را سرچ نمایید تا به مقالات مربوط به آن دسترسی پیدا کنید.
موفق باشید

Mohammad
مهمان
Mohammad
6 سال قبل

چگونه بدونم که الان چاکراهام باز شده؟

سوری
مهمان
سوری
6 سال قبل

سلام بعدازریلکس کردن بدنم بارها متوجه شدم پا هام خصوصابااینکه خیلی متورم وپرانرژی شدن خودشون خیلی آرام انگارحرکت میکنن البته کل بدنم اینقدرپرانرژی نمیشه این مرحله شروع چیه ؟ ممنون

سوری
مهمان
سوری
6 سال قبل

چراتوسایت کاون نمیشه ثبت نام کردیعنی ایمیل رو غیرمعتبراعلام میکنه

فاطمه
مهمان
فاطمه
6 سال قبل

دستت درد نکنه خیلی واضح توضیح داده بودی

امیر
مهمان
امیر
6 سال قبل

چرا چاکرای چهارم نماد شیطانیه ولی انگاری دقیقا برعکسشه و عشق باعث دوری جن های پست میشه

زهرا
مهمان
زهرا
6 سال قبل

سلام ما اول باید هفت چاکرای اصلی روبازکنیم یاچاکراهای فرعی وکوچکتر؟

محمد
مهمان
محمد
6 سال قبل
Reply to  زهرا

مگه میخای گیربکس ماشینو باز کنی،تو همونارو بخای باز کنی اصلا میری تو یه عالم دیگه

علیرضا اکبری
مهمان
علیرضا اکبری
6 سال قبل

سلام…راستش خیلی ها علاقه زیادی نسبت به باز کردن چاکراه دارن…من یه سری انرژی ها رو حس میکنم…بعضی وقتا بطور ناخداگاه کلماتو پیشبینی میکنم یعنی تو لحظه حرفه کسی که میزنه اول تو ذهنم میاد بعد میگه طرف…یا حس هایی نسبت به بقیه دارم مثل اینکه چطور ادمی هست ولی قابل بیان نیست برام…این چیزارو بدونه تمرین از بچگی اینجوری بودم…میخوام تقویتشون کنم ..اطلعاتی هم ندارم…چطوری میتونم تقویت کنم؟

مصطفی
مهمان
مصطفی
6 سال قبل

سلام این مانترا که میگید چی هست؟؟؟
مثلا مانترایram یا بقیش؟؟؟
بعدیش هم اینکه با تصور ورود نور یعنی چی؟؟
میشه کامل توضیح بدید؟؟
ممنون میشم

A
مهمان
A
6 سال قبل

من بعد این کار یه حس سنگینی رو پیشانی و بالای سرم و قفسه سینم حس کردم یه تکانهای هم در رگ های بدنم رخ داد،ینی موثر بوده ؟

زهرا
مهمان
زهرا
6 سال قبل

سلام من هميشه احساس ميكنم نميتونم در كالبد خودم باشم و ميخوام پرواز كنم يا وقتي چشام رو ميبندم اصلا نميتونم تاربكي كامل را احساس كنم و همش منتظرم يه اتفاق بيفته تا ازاد بشم تازگيا هم احشاش ميكنم دارم حواس ۶گانهم رو از دست ميدم به غير از شنوايي و بينايي تكلم
بعضي اوقات هم يه صداهاي عجيب و غريب ميشنوم كه ديگران نميشنوند علت چيه

ارباب
مهمان
ارباب
6 سال قبل

سلام من همیشه مدیتیشن کار میکنم و یه انرژی قوی پوست سرمو به سمت بالا میکشه انگار انرژی خاص داره از سرم به سمت بالا حرکت میکنه استاد لطفا راهنمایی بفرمایید

Babak
مهمان
Babak
6 سال قبل

سلام برای باز کردن چاکرا اول و دوم همون دفعه اول انرژی احساس کردم. عادیه؟

NIMA
مهمان
NIMA
6 سال قبل

سلام اگه بخوام چاکرا دست رو باز کنم باید قبلش چاکرا خاصی رو فعال کنم تا تعادل بهم نخوره یا نه ؟ بازکردن جاکرا دست خطری که نداره ؟ ببخشید که خیلی سوال میکنم

heram
مهمان
heram
6 سال قبل

چرا من نمیتونم خیلی دوست دارم چاکراه ریشه من فعال شه اما چون۱۵ سالمه این اتفاق نمیوفته؟

M
مهمان
M
6 سال قبل

مطالب سایتتون خیلی مفیده متشکر از مطالب، ویدیو های مبتدی برای باز کردن چاکراها ندارید توسایتتون؟ من از قبل که درباره این مسئله هم کنجکاو بشم شبا تو خوابم می‌تونستم یه صحنه های نا واضحی از اینده ببینم و الان واقعا دوست دارم تقویتش کنم ولی نمیدونم ازکجا شروع کنم!

zana
مهمان
zana
6 سال قبل

سلام
استاد ببخشید من جزوه رو خوندم چندتا راه هست برای فعال کردن چاکرا
آیا میشه براش برنامه ریزی کرد؟ مثلا اینکه ده دقیقه یوگا ده دقیقه با رنگها و ده دقیقه با صوت برای هر چاکرا؟

متین
مهمان
متین
6 سال قبل
Reply to  admin

سلام .ادمین محترم چطور میتونم با شما مکالمه و راهنمایی بیشتر داشته باشم ؟!!

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  متین

ادمین سایت نمی رسند به همه کاربران پاسخگو باشند. به همین خاطر بنده پاسخگویی به سوالات را عهده دار هستم. در خدمتم

Peyman
مهمان
Peyman
6 سال قبل

سلام خسته نباشید………….

Nima
مهمان
6 سال قبل

سلام یه سوال، وقتی چاکرا های پایینی رو فعال کنیم به راحتی میتونیم چاکرا های چشم سوم و چاکرای هفتم رو باز کنیم نه؟ چون انرژی لازم رو بهش میرسونیم درسته ؟ یا اینطور نیست،.

Nima
مهمان
6 سال قبل
Reply to  admin

ممنون برای جوابتون.

Nima
مهمان
6 سال قبل

یه سوال دیگه اینکه وقتی چاکرا های اصلی رو باز کردیم ، چاکرا های فرعی و کوچکتر هم باز میشن درسته؟ یا باید برای اوناهم جداگانه تمرین کنیم؟

Moein
مهمان
Moein
6 سال قبل

سلام
لطفا میشه کاربرد های چاکرا رو بگید؟

کیا
مهمان
کیا
6 سال قبل

سلام استاد میخواستم بدونم چاکرا دست و فعال بودنش چیه مزیت هایی داره بجز اینکه برای انرژی درمانی ازش استفاده میکنن میخواستم بدونم ایا برای چاکرا دست نیز باید زمان نسبتا زیادی گذاشت

Emad
مهمان
Emad
6 سال قبل

سلام و خسته نباشید, چن تا سوال داشتم اگه پاسخ بدید ممنون میشم
۱-تازه شروع کردم, ب ترتیب از چاکرا ریشه باید شروع کنم یا اول چاکرا دست و پا؟
۲-حدودا چند روز زمان میبره تا بشه فهمید تمرینا جواب داده و چاکرا اول باز شده؟
۳-اینکه میگین جریان انرژی مثل گرما و مور مور شدنه, ب عنوان مثال در هنگام تمرین برای چاکرا اول, گرما و مور مور توی همون نقطه منظورتونه یا کل بدن؟ من توی پاها گرما رو حس میکنم و مور مور از بالا تنه شروع میشه و پایین میاد

با تشکر

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Emad

با سلام. توصیه این است که اول چاکراهای فرعی مثل دست و پا باز شوند. زمان مشخصی ندارد. گرما و مورمور معمولا در همان چاکرا است ولی اگر بخش های دیگه بدن تحت تاثیر آن چاکرا باشند آن وقت آنها هم دچار مورمور شدگی یا گرما می شوند. برای مثال چاکرای یک با پاها مرتبط است و ممکن است تحریک چاکرای یک باعث جریان انرژی در پاها نیز بشود.

طهماسب
مهمان
طهماسب
6 سال قبل

سلام بر شما دوست عزیز ، خسته نباشید.چهار ماهی میشود که تمرینات باز کردن چاکراها را با راهنمایی های شما انجام می دهم که در بیشتر آنها احساس انرژی می کنم.و دو هفته ای میشود که به مراقبه و تنفس اسپاینال هم به همراه تمرینات چاکراها اقدام کرده ام.آیا این تمرینات جدیدم در باز گشایی کامل چاکراها نقشی خواهند داشت ؟ یا اینکه آنها کنار بگذارم؟ خیلی ممنون از زحمات شما.

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  طهماسب

با سلام. بله نقش خواهد داشت

Zahra
مهمان
Zahra
6 سال قبل

با سلام دوست عزیز ممنون از توضیحات مفیدتون اما من یه توضیح کامل درباره چاکراهای فرعی می خواستم همچین چیزی سراغ دارین؟
ممنون از لطفتون

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Zahra

با سلام. درخواست شما در جدول موضوعات پیشنهادی ثبت شد و می توانید از این قسمت آن را پیگیری کنید.

نازنین
عضو
5 سال قبل

با سلام و تشکر فراوان از مطالب ارزنده سایت ، لینک توضیحات چاکراهای فرعی باز نشد. لطفا راهنمایی بفرمایید.

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  نازنین

با سلام. پست مربوط به چاکراهای فرعی در اینجا قرار دارد.

یانکوهیس
مهمان
یانکوهیس
5 سال قبل

من چند وقته که درباره چاکرا و مسائل مربوط به اون شنیدم و تمام سایتهای موجود رو نگاه کردم اما چیزی ازشون نمی فهمم.هدف من باز کردن چشم سوم هست و می خوام بصورت گام به گام و اصولی جلو برم اما نمی دونم از کجا باید شروع کنم هیچ عجله ای هم ندارم.نشانه پیشرفت در اولین مرحله آموزش چیه؟؟لطفا راهنمایی بفرمایید

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین

با سلام. اولین قدم باز کردن نسبی تمامی چاکراها است که می توانید دوره رایگان آموزش باز کردن چاکراها را از اینجا مشاهده کنید.

یانکوهیس
مهمان
یانکوهیس
5 سال قبل

آموزش رو یه نگاهی انداختم خیلی دقیق و قابل فهم بودرفتم برا تمرین .سپاسگزارم

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین

ممنون از توجه شما

نیما
مهمان
نیما
5 سال قبل

سلام من هر وقت بخوام در عرض یک ثانیه می تونم انرژی رو در محال چشم سوم حس کنم بعضی وقت ها بدون خواسته خودم یه جور سوزش داره ولی اصلا نمی دونم این نشانه باز بودنشه یا نه. اگه بازه چه استفاده هایی می تونم ازش بکنم و چطور چون تاحالا نتونستم تاثیری ازش بگیرم لطفا کمک کنید

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  نیما

با سلام. سوزش و ارتعاش مربوط به تحریک انرژی در لایه اتری چشم سوم می شود و برای غیب بینی کاربرد ندارد.

FARZAD00253(B.L)
مهمان
FARZAD00253(B.L)
5 سال قبل

سلام خیلی ببخشید من سوال های در این مورد داشتم وجوابی هم پیدا نکردم
۱-این ۷چاکرا وچاکرا های فرعی مانند چشم سوم غده ی فیزیکی هستش یا اینکه نه؟؟
۲-زمانی که چاکرها در حال فعال شدن هستند.آن منطقه ی چاکرا مانند چشم سوم درد یا تیر میکشد؟؟؟
۳-اگر بخواهیم منطقه چاکرا را ماساژ بدهیم تاثیری دارد؟؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین

با سلام
خیر چاکراها فیزیکی نیستند ولی می توانند بر جسم فیزیکی و غدد مختلف تاثیر بگذارند.
بله ممکن است دچار ارتعاش و مورمورشدگی و در حالت شدیدتر دچار درد شوید که با تمرین بیشتر رفع می گردد.
ماساژ منطقه چاکرا فقط باعث می شود آگاهی شما به آن نقطه رفته و انرژی به همان سمت حرکت کند و باعث پاکسازی آن شود. البته برخی حرکات فیزیکی مانند حرکات یوگا باعث تاثیر بر جریان انرژی و پاکسازی چاکراها می شوند.

فاضلی
مهمان
4 سال قبل

سلام چه چیز باعث بسته شدن چاکراها میشه؟؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  فاضلی

با سلام.
لطفا به این پست مراجعه شود.
موفق باشید

Reza
مهمان
Reza
4 سال قبل

سلام
گفتین برای باز کردن هر چاکرا میتونیم نور مخصوص رنگ هر کدومشونو تصور کنیم ک وارد چاکرا میشن
من وقتی همچین تصوری میکنم انگار ی نیرویی وارد همون نقطه ای که چاکرا وجود داره میشه و توی بدنم پخش میشه و خودمو سرشار از انرژی میشم میتونم حس کنم ک انرژی در بدنم جریان دارع
همشونو امتحان کردم میشن ب جز دوتای آخری ینی ۶ و ۷
اونارو هنوز امتحان نکردم
میخاستم بپرسم ک این نیرویی ک من حس میکنم چ معنبی داره؟
ینی چاکراهای من بازن یا میخان باز شن؟
لطف کنین پاسخ بدین ممنون میشم

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Reza

با سلام.
انرژی معمولا یا مربوط به پرانا است و یا شاکتی کندالینی. در تمرینات چاکرا قرار است انرژی پرانا از بیرون وارد چاکراها شود. اگر انرژی در چاکرا احساس شود یعنی فعال است. برای اطلاعات بیشتر به این پست هم مراجعه شود.
موفق باشید

ali
عضو
11 ماه قبل

سلام انرژی جنسی در کدوم چاکرا وجود داره؟. و برای انتقال اون به مغز باید همه چاکراها کاملا باز باشند؟. و مورد آخر اینکه باید چه تصوری از انرژی داشت تا بهتر انتقال پیدا کنه چون من هرچقدر تلاش میکنم تصور واضح و درستی از انرژی ندارم لطفا منو راهنمایی کنید

رفتن به نوار ابزار