قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس
تجربه ماورا
تجربه ماورا – دیدن جن بعد از خواب (نوشته تنها)
بهمن ۶, ۱۳۹۷
داستان ماورایی
داستان ماورایی – دو صورت – قسمت ۱ (نوشته تنها)
بهمن ۶, ۱۳۹۷

شکل های مختلف طالع بینی

طالع بینی

طالع بینی

شکل های مختلف طالع بینی

بسیاری از افراد در زندگی خود حتی یک بار هم که شده دوست داشته اند با کمک طالع بینی در مورد حوادث غیبی مثل زمان ازدواج، امکان قبولی در کنکور، انجام معاملات و … اطلاعاتی به دست بیاورند.

البته همان طور که در پست عالم غیب تنها خداست اشاره شد کسی غیب نهایی را نمی داند و ابزارهای طالع بینی فقط به صورت نسبی و تقریبی می توانند اطلاعاتی را در مورد گذشته، حال و آینده افراد و مصلحت های آنها در اختیار بگذارد.

در پست انواع روش های فال گیری حدودا به روش های مرسوم فال گیری و طالع بینی اشاره شده و در این پست بیشتر به روش های ارائه این نوع فعالیت ها اشاره می شود:

۱- طالع بینی فردی

در این نوع طالع بینی، فرد به طور خصوصی به نزد طالع بینی رفته و یا او را به خانه خود دعوت می کند و سوالاتی در مورد زندگی و امورات شخصی خودش از طالع بین می پرسد. ممکن است بخواهد ادامه جلسات را با همان طالع بین در مورد موضوعات شخصی دیگر دنبال کند.

۲- طالع بینی گروهی

در این نوع طالع بینی، فرد طالع بین گروهی از افرادی که دارای مشترکات زیادی هستند را انتخاب کرده و به سمت دیگری می برد. سپس از یکی از آنها پرسش می کند. در حالی که جواب پرسش همان فرد را می دهد ممکن است آن جواب به درد اعضای دیگر آن گروه انتخاب شده نیز بخورد چون آنها هم دارای داستان زندگی و هدف مشابهی هستند.

همچنین بخوانید:   جادوی سیاه و طلسم سیاه چیست؟ | درمان جادوی سیاه و جن زدگی

۳- طالع بینی تلفنی

این نوع طالع بینی مشابه طالع بینی فردی بوده با این تفاوت که طالع بین از پشت تلفن با فرد صحبت می کند. ممکن است قبل از شروع کار، ساعت خاصی به عنوان قرار تلفنی مشخص گردد و حتی طالع بین یک بار یک فال مجانی برای مشتری بگیرد تا او را با نحوه کار آشنا کند.

برخی طالع بینان، دقیقه ای از مشتری پول می گیرند و هر چه قدر مکالمه طولانی تر شود پول بیشتری باید پرداخته شود. یک طالع بین خوب جواب های مستقیم و کوتاه می دهد در حالی که افراد تقلبی معمولا خیلی مبهم و طولانی و با شاخ و برگ دادن به موضوع صحبت می کنند.

بعضی طالع بینان از فرد می خواهند که مشتری در زمان تماس تلفنی ساکت بماند و برخی هم ممکن است قبل از فال گرفتن، تقاضای دیدن عکس مشتری را داشته باشد.

۴- طالع بینی آنلاین

این نوع طالع بینی مشابه طالع بینی تلفنی بوده ولی از طریق اینترنت و وسایل ارتباطی همچون اسکایپ انجام می شود. هزینه طالع بینی نیز قبل از شروع جلسه گرفته می شود.

مزیت این حالت بر حالت تلفنی این است که دو نفر رو در رو با هم صحبت کرده و فال گیر با ایجاد آرامش و گرم کردن روابط می تواند فرد مقابل را از استرس خارج کرده و ارتباط عمیق تر روحی با او برقرار کند.

بسته به نوع فال، این جلسات از چند دقیقه تا یکی دو ساعت طول می کشند.

البته به لطف وسایل ارتباط جمعی دیگر مانند تلگرام و اینستاگرام راه های ارتباطی جدیدی بین مشتریان و فال گیران ایجاد شده است که مسلما هر کسی قابل اعتماد نیست زیرا طالع بینی و فال گیری دقیق به عوامل مختلف زیادی به جز ابزاری که با آن فال گرفته می شود بستگی دارد.

همچنین بخوانید:   معنای مخفی اعداد تکرار شونده

 

نیلوفر
نیلوفر
- دانشجوی روانشناسی بالینی و مترجم. - وظایف: مشارکت در ترجمه مقالات ماورایی و روانشناسی برای سایت - علایق: علوم ماورا و مراقبه، روانشناسی بالینی، فلسفه، روانشناسی عمومی، قانون جذب، شمنیسم، عرفان و ...
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین
Inline Feedbacks
View all comments
رفتن به نوار ابزار