قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس

بررسی علمی پدیده تاثیر مرموز بر وسایل برقی

حساسیت نسبت به انرژی
چگونه از خود در برابر حساسیت نسبت به انرژی محافظت کنیم؟
بهمن ۱۸, ۱۳۹۷
فواید به خاطر آوردن رویا و چگونگی به یاد آوردن رویا
فواید به خاطر آوردن رویا و چگونگی به یاد آوردن رویا
بهمن ۱۸, ۱۳۹۷

بررسی علمی پدیده تاثیر مرموز بر وسایل برقی

تاثیر مرموز بر وسایل برقی

تاثیر مرموز بر وسایل برقی

بررسی علمی پدیده تاثیر مرموز بر وسایل برقی

پدیده ماورایی عجیبی که در برخی افراد دیده می شود به این صورت است که مثلا وقتی حتی از زیر لامپ های یک خیابان عبور و یا رانندگی می کنند، لامپ ها خاموش یا روشن می شوند. البته این حالت ممکن است تصادفی باشد ولی برای چنین افرادی این حالت به دفعات بسیار بالا رخ می دهد و از یک رقم شانسی خیلی بالاتر است. البته نه به آن صورت که همیشه رخ دهد ولی به گونه ای است که این تاثیر بر وسایل برقی مثل لامپ می تواند آنها و اطرافیان را به شک بیاندازد.

البته مشکل این افراد فقط با لامپ نیست بلکه ممکن است حالات زیر را هم تجربه کنند:

– رادیو و تلویزیون ممکن است بدون هیچ دلیلی خاموش و روشن شود

– صدای تلویزیون یا رادیو در حضور آنها خود به خود کم و زیاد شود

– از کار افتادن ساعت

– اسباب بازی های برقی کودکان در حضور این افراد ممکن است شروع به کار کردن کند که گاهی صحنه وحشتناکی پدید می آورد (مثل عروسک های تسخیر شده)

– کارت های اعتباری این افراد معمولا خیلی زود خراب می شود

اما طبق بررسی های علمی چه چیزی باعث بروز این حالت می شود؟

در علم ماورا این حالت به اثر میدان انرژی و هاله و یا چاکراهای خاص نسبت داده می شود.

در آزمایشگاه های علمی مطالعه این پدیده و علت یابی آن سخت است زیرا این پدیده ها معمولا توسط این افراد به صورت عمدی قابل ایجاد نیستند و خود به خود ایجاد می شوند.

همچنین بخوانید:   چرا کالبد انرژیکی شبیه کالبد فیزیکی است؟

یکی از فرضیه های مربوط به این حالت که دانشمندان ارائه کرده اند به پالس های الکتریکی مغز مربوط می شود. همه افکار و حرکات ناشی از پالس های الکتریکی هستند که توسط مغز ایجاد می شود. در حال حاضر چنین نتیجه گیری شده است که این پالس ها در داخل خود بدن انسان تاثیر گذار هستند ولی شاید تاثیری هم بر خارج از بدن بگذارند؟ (مانند تله کینزی)

محققان مرکز تحقیقاتی پرینستون چنین نتیجه گرفتند که ضمیرناخودآگاه ما می تواند بر وسایل برقی اثر بگذارد. برای مثال در برابر تعدادی از داوطلبان، یک کامپیوتری قرار داده شد که اعداد تصادفی تولید می کرد. داوطلبان توانستند نوع اعداد تصادفی را با فکر خود دچار تغییر کنند و حتی بر عملکرد رندمی کامپیوتر هم اثر بگذارند.

اگرچه حالت اثر بر وسایل برقی به صورت آگاهانه و قابل کنترل نیست ولی افراد دارای این توانایی گزارش کرده اند که وقتی چنین اتفاقی می افتد آنها در شرایط عاطفی شدید هستند. برای مثال دچار خشم یا استرس شدید شده اند و یا خبر بسیار بدی ذهن آنها را آشفته است.

افراد دارای این قدرت عجیب، معمولا عادی و کاملا سالم بوده و فقط دارای یک استعداد ماورایی خاص هستند. استعدادی که به خاطر دردسرهایش شاید دوست نداشته باشند آن را داشته باشند.

 

مقالات مرتبط

همچنین بخوانید:   چاکرای بیش از حد فعال | بستن چاکراها
نیلوفر
نیلوفر
- دانشجوی روانشناسی بالینی و مترجم. - وظایف: مشارکت در ترجمه مقالات ماورایی و روانشناسی برای سایت - علایق: علوم ماورا و مراقبه، روانشناسی بالینی، فلسفه، روانشناسی عمومی، قانون جذب، شمنیسم، عرفان و ...
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین
Inline Feedbacks
View all comments
رفتن به نوار ابزار