قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس

مدیوم چیست؟ علائمی که نشان میدهد مدیوم روحی هستید

پارانوئید چیست؟
پارانوئید چیست؟
فروردین ۲۴, ۱۳۹۷
جن زدگی
جن زدگی، درمان و رفع جادو و جن زدگی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۷

مدیوم چیست؟ علائمی که نشان میدهد مدیوم روحی هستید

مدیوم روحی

مدیوم روحی

مدیوم چیست؟ علائمی که نشان میدهد مدیوم روحی هستید

حتما در مورد افراد مدیوم روحی زیاد شنیدید خصوصا که اونها تو کتابهای احضار روح کلاسیک بیشتر معرفی شدن و پل مهمی بین افراد زنده و مرده هستن. همه افراد قادر نیستن ارواح و جنها رو حس کنن ولی مدیومها به خاطر ویژگی های ذاتی یا اکتسابی میتونن با موجودات غیر ارگانیک ارتباط برقرار کنند. این ارتباط میتونه شامل دیدن اونها، شنیدن صداشون و یا حس حضور اونها باشه. همچنین اگر از نوع مدیومهای اکتوپلاسمی باشن میتونن به واسطه تولید اکتوپلاسم کاری کنن که جن یا روح متجسد بشه و همه افراد بتونن اون رو بیینن.

هر کسی که توانایی معنوی داره الزاما مدیوم روحی نیست. شما ممکنه تو تله کنیزی یا تله پاتی خوب باشید ولی دلیل نمیشه بتونید با جنها ارتباط برقرار کنید هر چند اگر تمرین کنید زودتر از افرادی که آمادگی خاصی ندارن به نتیجه میرسید ولی فردی که مدیوم هست کارش دریافت انرژی ها و اثرات موجودات عوالم دیگه هست و معمولا تو شاخه های دیگه علوم ماورا هم موفق هستند.

گاهی مدیومی ذاتی هست و فرد برای به دست آوردن این توانایی تلاشی نمیکنه ولی افراد دیگه هم میتونن با تمرینات زیاد در طول سالیان متمادی قدرت مدیوم بودن رو کسب کنند.

حالا از کجا بدونید مدیوم روحی هستید یا خیر؟ در زیر لیستی از خصوصیات مهم مدیوم های روحی آورده شده و اگر چند تاشونو دارید شاید نشون میده که شما هم جزئی از اونها هستید. بنابراین توانایی خودتون رو بپذیرید و اون رو موهبت الهی بدونید و اجازه ندید که فکر کنید مبتلا به بیماری روانی هستید خصوصا که آزمایشات روانی نشانی از بیماری رو در شما نشون نداده باشه.

این خصوصیات عبارت اند از:

۱- مشاهده ارواح از کودکی: معمولا همه افراد تا قبل از سه سالگی میتونن جنها و ارواح رو ببینن و تعجبی نداره اگه بچه ای تو اتاق خالی به کسی بخنده چون شاید داره با یه موجودی صحبت میکنه ولی معمولا افراد بعد از سه سالگی این توانایی در اونها خاموش میشه اما مدیومها همچنان این قدرت رو حفظ میکنن.

۲- ممکنه حالات خفیف تری از مشاهده موجودات عوالم دیگه رخ بده مثل مشاهده دایره های نورانی و رنگهای مختلف در فضا و یا مدام از گوشه چشمتون رفت و آمد موجوداتی رو حس کنید که در صورت تمرین بیشتر خواهند شد.

۳- شنیدن صداهای غیر مادی. برای مثال ممکنه از اتاق بغلی تون صدای همهمه و یا مکالمه موجوداتی رو بشنوید. در واقع قدرت غیب شنوایی شما بالا هست و از نوع مدیوم غیب شنوا هستید.

۴- ممکنه حس لامسه شما حساس باشه و گاهی عبور باد سرد (بدون هیچ منبع تولید باد) رو روی پوستتون حس کنید و یا اینکه احساس سوزن سوزن پیدا کنید و یا احساس نوازش شدن رو داشته باشید. این حالات در لحظات احضار بیشتر هست ولی برای افراد مدیوم در حالات عادی هم ممکنه رخ بده.

۵- شما به انرژی محیط و افراد حساس هستید و نمیتونید برخی از محیطها خصوصا مناطق جن زده و یا قبرستانها رو تحمل کنید و این برای افراد مدیوم بسیار آزار دهنده هست.

۶- حس ارتباط عمیق شما با حیوانات در شما زیاد هست و انگار اونها با شما رفتار بهتری نسبت به سایر انسانها دارند.

۷- وسایل الکترونیکی اطراف شما نسبت به حضورتون ممکنه از کار بیفته و یا زودتر خراب بشن و معمولا از افرادی هستید که همیشه چند تا لامپ اضافه تو خونتون دارید.

۸- داشتن ارتباط عمیق با افرادی که تازه فوت شدن. ممکنه حضور اونها رو مدام در اطرافتون حس کنید.

۹- متاسفانه افراد مدیوم معمولا افسردگی های طولانی مدت دارن و حس میکنن باید برگردن خونشون در حالی که از لحاظ فیزیکی داخل خونه هستند.

۱۰- ممکنه الهامات شما قوی باشه و ایده ها و افکار تصادفی و ناب و کمک کننده در ذهنتون جرقه بزنه و خودتون تعجب کنید که منشا اون از کجا بوده.

خودم تا به حال مدیوم های زیادی رو از نزدیک دیدم و هر کدوم تو یک زمینه استعداد داشتن. برای مثال یکی راحت میتونست انرژی حیاتی رو به جنها برای حرکت اجسام منتقل کنه و به راحتی هم اموری مثل تله پاتی و روشن بینی رو انجام میداد. یا یه کدومشون روح ها رو میدید و رفتن به قبرستان برای اون سخت بود. تو پیدا کردن سحر و طلسم از داخل منازل هم استعداد عجیبی داشت. بیشتر اونها هم خانم بودن و کلا خانمها استعداد زیادی در مدیوم بودن دارن هر چند که جدیت اونها در انجام و تمرین امور ماورایی از آقایون معمولا کمتر هست.

همچنین بخوانید:   روغن های حیاتی و رایحه درمانی برای چاکراها
admin
admin
درباره ردای سیاه (ادمین): تمرین کننده و نشر دهنده علوم روحی و روانشناسی (بیشتر)
اشتراک
اطلاع از
guest

347 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین
Inline Feedbacks
View all comments
tahoura
مهمان
tahoura
6 سال قبل

حتی اگه یه مورد از اینهارو هم داشته باشیم نشون از مدیوم بودنه ? من دایره های نورانی و الان سه ساله که مدام میبینم و الان دایره های آبی هم کم و بیش میبینم . موقع خواب هم بعضی اوقات صدا هایی میشنوم که انگار تو مغزم هستش اما یهو به خودم میام . و یا پشت پلکم وقتی که چشمام و میبندم چیزایی میبینم . آخرین بارم یه چشم آبی و درشت و دیدم که یهو چشمش و باز کرد و واقعا ترسیده بودم . این صدا ها و اشکال پشت پلکم نشون از توهماتم هستش ? خیلی… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  tahoura

با سلام. مدیومها تواناهای خود را در بیداری هم دارند و محدود به خلسه و خواب نیست چون تجربیاتی که در بین خواب و بیداری اتفاق می افتد افراد عادی هم به شرط قرار گیری در موقعیت مناسب خواهند داشت

tahoura
مهمان
tahoura
6 سال قبل

بله . ممنون . اما حتی اگر یکی از اون عالائم هم داشته باشیم کافیه برای اینکه بدونیم مدیوم هستیم یا نه ?

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  tahoura

بستگی دارد که آن یک مورد چه قدر مربوط به توانایی ماورایی باشد. اگر همان به طور آشکار در شما وجود داشته باشد احتمالا مدیومی از همان نوع هستید.

فاطمه
مهمان
فاطمه
4 سال قبل
Reply to  tahoura

چه جالب.منم وقتی چشمامو میبندم یه جفت چشم باز دیگه میبینم که بسته به موقعیت روحیم،اون چشم ترسناک یا خوشگله.توهم نیست.برای توهم پیش ضمینه نیازه اما این چیزا خودش میاد

باران
مهمان
باران
6 سال قبل

سلام من ۶ مورد از مواردی که گفتین رو داشتم حتی چیزای دیگه ام هست که ننوشتین و من با اونا هم مواجه هتاسفانه. اما نمیدونم باید چکار کنم

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  باران

اگر مشکلتان را کامل توضیح بدهید شاید بتوانیم راهنمایی کنیم

باران
مهمان
باران
6 سال قبل
Reply to  باران

ببینید من از ۶ ماهگی با پنجره اتاقم یا حرف میزدم یا بعضی وقتا نگاهش میکردم میخندیدم یا گریه میکردم .البته این چیزیه که مامانم میگه بعدا هم که بزرگتر شدم میدیدمشون اما تو خواب و تو بیداری حسشون میکردم .وجودشون همیشه کنارم حس میشد .اون دایره های رنگی رو با چشم باز تا چند سال اخیر اکثر اوقات میدیدم .من شدیدا از افرادی که پیششونم انرژی میگیرم هم مثبت و هم منفی.شاید کسی که پیشم باشه ادم خوبی باشه اما انرژِیه منفیش رو حس میکنم .همیشه با فضای قبرستان مشکل داشتم .من تو خواب میتونم بفهمم که دارم خواب… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  باران

به نظر می رسد شما مدیوم لمسی و غیب بین هستید که البته اولی در شما پیشرفته تر است ولی غیب بینی شما به مرور زمان و در اثر تمرین نکردن تحلیل رفته. اگر حس های لمس انرژی اطراف برای شما اذیت کننده است مدیتیشن تقویت هاله دفاعی را زیاد انجام دهید تا انرژی های اطراف نتوانند چاکراها و هاله شما را تحت تاثیر قرار دهند.

باران
مهمان
باران
6 سال قبل
Reply to  باران

راه حلی برای اینکه بتونم غیب بینی رو تقویت کنم هست؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  باران

بله تمرینات چشم سوم سایت را انجام بدید (چند روش معرفی شده)

Shiva
مهمان
Shiva
6 سال قبل

با سلام . من سالها پیش خوابگردی های زیادی داشتم که باعث وحشت خانوادمم میشد. بدون اینکه یادم بیاد بهم میگفتن به مدت نیم ساعت تا یه ساعت صحبت میکردم و چیزایی میگفتم که باعث ترسشون میشد در صورتی که هیچوقت خودم یادم نمیومد. از سالها پیش تا به الان که ۲۸ سالمه میتونستم مرگ نزدیکانمو از یک هفته تا ۱ ماه یا ۲ ماه قبل ببینم چه تو خواب چه بیداری که حس میکردم وبه همون صورت میمردن. هر چی به ذهنم میاد اتفاق میفته با ذهنم حتی تونستم با خیلی از آدما و حتی حیوانات هم ارتباط برقرار… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Shiva

با سلام. قدرت مدیومی شما بالا است. در مورد کبودی و خوابگردی گفته می شود که مربوط به جنزدگی است که باید هاله دفاعی خود را تقویت کنید و موجودات غیرارگانیک را از خود دور کنید تا مشکلی ایجاد نشود. قدرت شهودی خودتان را می توانید توسط کارت های چهارگانه بیشتر کنید. یعنی پشت هر کارت یک علامت رسم کنید و سپس آنها را بپوشانید و حدس بزنید هر کارت مربوط به کدام علامت است. برای تقویت تله پاتی می توانید همین کار را با یک دوست انجام دهید و وقتی کارت را دید از ذهنش بخوانید که چه علامتی… بیشتر »

Roya
مهمان
Roya
4 سال قبل
Reply to  Shiva

سلام وقتتون بخیر … آیا میشه با شما ارتباط برقرار کنم ؟؟

سینا تقی نژاد (مسئول روابط عمومی)
ادمین
Reply to  Roya

سلام
رویای عزیز، قوانین سایت اجازه ارتباط بیرون از این سایت را به اعضا نمی دهد ولی اگر سوالی داشتید همین جا بپرسید.

ناشناس
مهمان
ناشناس
6 سال قبل

ببخشید من نمیدونم چجوری بگم راستش من تقریبا همه این توانایی ها رو به جز خراب کردن وسایل الکترونیکی و لامپ هارو دارم و بدون اینکه خودم بخوام بیشتر اوقات ذهن بقیه رو میخونم یا هاله اشون رو میبینم چند باری هم یه دختر مو مشکی رو تو مکان های مختلف دیدم
راستش من خیلی میترسم که دیوونه نشده باشم یا نکنه این توانایی ها به اطرافیانم اسیب بزنه

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  ناشناس

با سلام. توصیه ما این است که ابتدا توسط پزشک بررسی شوید و ببینید بیماری توهم دارید یا خیر. اگر مشکلی نبود احتمالا توانایی ماورایی دارید و اگر به اندازه ظرفیتتان به شما اطلاعات غیبی برسد دیوانه نخواهید شد.

helena
مهمان
helena
6 سال قبل

سلام من بعضی از مواردی ک نوشته شده حدودا۶ تا رو دارم وچیزایی دیگه ای هم که نوشته نشده من معمولا به هرچیزی فکر کنم اتفاق می افته یا هرچیزی ک بخوام حتی اگه به زبون نیارم و فقط درحد یک فکر گذرا باشه ولی اکثر اوقات اتفاق های بد رخ میده و باعث صدمه جسمی یا روحی به اطرافیان میشه و اینکه میتونم احساس درد و ناراحتی و این حس های منفی دیگران رو به خودم انتقال بدم و درد یا ناراحتی طرف مقابلم از بین میره و گاهی اوقات نقاشی و یا نوشته هایی روی بدنم ناخوداگاه ایجاد… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  helena

با سلام. مورد نوشته شدن طرحها بر بدن را مطمئن نیستم ولی بقیه نشانه ها مربوط به مدیوم بودن است.

ARMAN
مهمان
ARMAN
6 سال قبل

با سلام به مدیریت سایت من موارد ۲و۳و۴و۶و۷و۱۰ را دارم اما من از اول این طور نبودم یعنی من خودم میخواستم چشم سومم روباز کنم البته هنوز باز نشده اما این ها رو دارم یا دیشب برا اولین بار سردرد شدید و دندونم که خراب شده بود شروع به درد گرفتن گرفت از اوایل شب تا وقتی که با درد خوابم برد اما ساعت ۲:۳۰ بیدارشدم واز شدت درد مجبور شدم قرص سردرد مصرف کنم تاخوابم ببره اما میدونستم مال چشم سومه چون انرژی بین دو ابروم وپشت سرم به شدت پر انرژی شد که این باعث سردردم شد وبدترش… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  ARMAN

با سلام. فرستادن انرژی به چشم سوم بدون باز کردن چاکراهای دیگر باعث می شود که انرژی راه ورود و خروج صحیح نداشته باشد و فقط در چشم سوم بماند و فشار مداومی را در آنجا ایجاد کند مثل سردرد. توصیه میشود مراقبه و کار کردن روی چاکراهای دیگر را هم با صبر و حوصله انجام دهید.

فاطمه
مهمان
فاطمه
6 سال قبل

سلام
من همه این مواردو دارم وعلاوه براینها چیزهای دیگه ایم هستش مدت زیادیه که فهمیدم مدیومم ولی موارداینجا به جز دایره های رنگی همشون خیلی قوین مثلا قبل از اینک اتفاقی بیوفته خوابشو واضح میبینم تله پاتیم تقویت کردم باانجام تمریناو…
قبلا خیلی علاقه داشتم به اینکاربخاطرهمین خیلی روخودم کارکردم ولی الان باعث ترسم شده بیشتر میترسم بعضی وقتا حس میکنم نمیتونم کنترلش کنم خیلی قوی شده نمیدونم چیکارکنم که اروم شم و نترسم ازش

الی
مهمان
الی
6 سال قبل

با سلام
من همه اینها رو نه ولی خیلی از موارد رو دارم
حس ششم قوی
ارتباط قوی با حیوانات مخصوصا سگ و گربه
برون فکنی تو حالت خواب و بیدار و بصورت غیر ارادی
حس لمس شدن مور مور شدن حتی گاهی حرکت غیر ارادی دستم و انگشتان
و ….
حتی میتونم بگم تاروت بین قدرتمندی هم هستم و معمولا ۹۰ درصد کسانی که براشون فال میگیرم مو به مو تجربه میکنن حرفامو
نمیدونم اما از بچگی خیلی چیزها رو حس میکردم

الی
مهمان
الی
6 سال قبل

حتی جناب خانی همیشه خطرات خیلی جدی یجوری از بغل گوشم رد میشه به عنوان مثال میتونم بگم چهارسال پیش تصادفی داشتم تو جاده ماشین داغون شد همسفرم که داییم بود از شدت جراحت یک هفته تو کما بود دکترا میگفتن شب رو بتونه صبح کنه معجزه شده اونوقت من حتی یه جراحت کوچک هم نداشتم چندتا زخم خیلی کوچیک رو دستام‌بود که هیچکس باورش نمیشد تصادف کرده باشم
و امثال این هم زیاد پیش اومده اما این یکی از مهمتریهاش بوده

شب زنده دار
عضو
6 سال قبل

سلام و درود…من هم مثل نظرات پایین چند تا از این موارد رو دارم و چند تا مورد ماورایی جدا از اینها…اگر فقط چند مورد مثلا ۵ تا باشه میشه گفت مدیم؟

Bahar
مهمان
Bahar
6 سال قبل

سلام برای من موارد ۲-۳-۴-۶ زیاد اتفاق افتاده همچنین خواب های جالب و پرمعنی میبینم حتی شده نزدیکانم تو خواب حرف های خاصی بهم زدند آیا من مدیوم هستم؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Bahar

با سلام. بله

Bahar
مهمان
Bahar
6 سال قبل

چه نوع مدیومی هستم و…چه توانایی خاصی دارم؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Bahar

تا درجاتی مدیوم غیب بینا و غیب شنوا هستید.

ArMiN
مهمان
ArMiN
6 سال قبل

باسلام.خیلی ممنون میشم جوابمو در این مورد بدید. خب در این موارد ….من ویژگی های ۲ و ۳ و ۴ و ۵ و ۷ و ۸ و ۹ و ۱۰ رو دارم!!!!…خودم هم خیلی الان متعجبم-!-…اولا اینکه مدیوم هستم؟؟ اگه آره خب با این مواردی ک گفتم چه نوعیش هستم؟؟ و ایا یه ازمایش یا تست یا چیزی دارید ک مطمئن شم واقعا مدیوم هستم یا نه؟؟
خیلی ممنون.

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  ArMiN

برای اطمینان از نوع مدیوم بودن، به پست هایی که به آن قدرت اشاره دارند مراجعه کنید. برای مثال غیب بینی در این پست و غیب شنوایی در این پست و …

Yalda
مهمان
Yalda
6 سال قبل

سلام.من همه ی ویژگی هایی که گزاشته بودین و دارم.میخام بدونم میتونم کار خاصی کنم؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Yalda

با سلام. سعی کنید از توانای های خود در راه مثبت استفاده کنید. اگر می خواهید تقویتشان کنید پست تقویت قدرت ماورایی را بخوانید.

Yalda
مهمان
Yalda
6 سال قبل

سلام من همه ی این مواردی که گفتین و دارم.میخام بدونم میتونم کار خاصی انجام بدم؟

مریم
مهمان
مریم
6 سال قبل

با سلام
من موارد ۹ و ۱۰ رو دارم ولی چند وقتیه در حالت تمرکز میتونم چیزهایی بنویسم که خارج از کنترل منه و میگه من یک روحم من عاشقم من باید با فلانی(البته اسمش رو هم میگه)ازدواج کنم هر چی بهش میگم خب من چه کاری میتونم برات انجام بدم فقط این جمله که باید با فلانی ازدواج کنم دایم تکرار میشه تا اخرمجبور میشم ارتباط رو قطع کنم و واقعا نمیدونم چیکار کنم خواهش میکنم راهنماییم کنید

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  مریم

با سلام. می توانید به کارتان جهت بدید و خودتان انتخاب کنید با چه موجودی ارتباط بگیرید تا هر موجودی مزاحم وقت شما نشود.

مریم
مهمان
مریم
6 سال قبل

آیا شما میتونید بیشتر راهنماییم کنید؟ چطور اینکارو انجام بدم چطور تقویت کنم بعد اگر کاری براش انجام ندم یعنی نتونم، آیا منو اذیت میکنه ؟چون گفت ازت ناراحت میشم … بعد یه سوال دیگه.. من یعنی مدیوم هستم آخه تا الان نمیدونستم فقط همین چند روز پیش که یه کاغذو خودکار دستم گرفتم و یه کمی تمرکز کردم شاهد این اتفاقها بودم و هنوز برای خودم قابل درک نیست و گیج شدم ولی توی این دو سه روز خیلی بیشتر شده و قشنگ میتونم باهاش حرف بزنم و به سوالام جواب میده ولی فقط همون روح هست و من… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  مریم

با سلام. برای اینکه تست کنید واقعا با یک موجود واقعی صحبت می کنید یا اینکه فقط حرفهای ضمیرناخودآگاهتان را می زنید چند تا ورق بردارید و پشتشان عددهایی بنویسید و بدون اینکه بدانید کدام ورق برای چه عددی است یکی را انتخاب کنید و سپس از روح بخواهید که بگدید کدام عدد است. چند بار تکرار کنید اگر درست گفت یعنی واقعا پای موجودی دیگر در کار است و نه توهم خودتان.

مریم
مهمان
مریم
6 سال قبل

مجدد سلام و خسته نباشید
بسیار ممنونم از راهنمایی ها و پاسخ گو ییی هاتون
کاری رو که فرمودین انجام دادم و در سه چهار مورد درست بود و گاهی خطوط درهم بود گاهی هم نزدیک بهش بود ..در ضمن تقریبا توی این چند وقت تونستم با کسی که میخوام ارتباط برقرار کنم
میشه بهم بگید آیا میتونم با ایمیل بیشتر براتون توصیح بدم یا اگه نمیشه میخواستم بپرسم آیا میتونم در این زمینه تقویت بشم و زیر نظر استاد باشم؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  مریم

با سلام. خوشحالم که روش مورد نظر جواب داد. تنها راه ارتباطی اینجا از طریق همین سایت و کامنتها است (مگر اعضای ویژه که به صورت خصوصی می توانند با ادمین مشورت کنند). بله می توانید این قدرتها را تقویت کنید مخصوصا اگر در خلسه عمیق باشد.

مریم
مهمان
مریم
6 سال قبل

خیلی ازتون ممنونم
آیا امکانش هست منم عضو ویژه بشم ؟

گلريز
مهمان
گلريز
6 سال قبل

سلام
شما جلسات حضورى هم داريد؟
كجاتشكيل ميشه ؟
من همه اين نشانه هارو دارم
به اضافه داشتن لايه محاقظ مكتب فرا درمانى
وتجربه داشتن موجودات غير ارگانيك
بهم كمك كنيد بتونم باهاتون تماس بگيرم

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  گلريز

با سلام. خیر تنها همین سایت است و با مطالعه پست ها هم می توانید به صورت خودآموز پیشرفت کنید. فرادرمانی و ریکی مورد تایید این سایت نمی باشد. موفق باشید.

محمد
مهمان
محمد
6 سال قبل

سلام.من کلا از اول زندگیم به این جور چیز ها اعتقاد دارم و مورد لوازم الکترونیکی رو هم دارم همینطور گزینه های سه و چهار و از همه بیشتر شنیدن صدا های غایب
ولی هیچ مشکلی با قبرستون و اینا ندارم…شبا راه میرفتم مخصوصا تو بچگیم ولی الان تونستم کنترلش کنم اما چند ساله که توخواب بلند بلند حرف میزنم…میشه راهنماییم کنین؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  محمد

با سلام. در مورد بلند بلند در خواب حرف زدن و ارتباط آن با ماورا اطلاع ندارم و به ادمین و گروه نویسندگان می سپارم تا اگر اطلاع دارند مطلبی در مورد آن تهیه کنند.

محمد
مهمان
محمد
6 سال قبل

منظورم چرت و پرت گفتن نیست…تو خواب چیزایی میگم که الان که بیدارم نمیدونم معنیشون چیه شبیه زبان عربی…

مریم
مهمان
مریم
6 سال قبل

با سلام و سپاسگذاری از وقتی که میزاریدو زحمتی که میکشید یه سوال داشتم ممنون میشم پاسخ بدین
اینکه چرا موقع ارتباط بعضی ها خیلی مزاحم میشن یا دایم هستن و قلمو میگیرن و یه خواستشونو همش تکرار میکنن واینکه من چطور میتونم با کسی که میخوام ارتباط بگیرم و ازش اطلاعات و دانش بگیرم
تشکر

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  مریم

با سلام. فکر میکنم باید علم احضار بلد باشید تا موجود مورد نظر خودتان را احضار کنید. موفق باشید

ستایش
مهمان
ستایش
6 سال قبل

چطوری میشه دیگه مدیوم نبود؟(سوالمو نمیدونم دقیق چطوری بپرسم)😕

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  ستایش

با سلام. پست قطع توانایی ماورایی را مطالعه کنید.

ستایش
مهمان
ستایش
6 سال قبل

سلام
مطالعه کردم مرسی

حامد
مهمان
حامد
5 سال قبل

سلام و درود،لطفا کمکم کن من میتونم باهاشون حرف بزنم بیشتر توی خواب اتفاق. میفته سرم مثل یه اتاق خالی میشه و بعد میان توی سرم گاهی اوقات در مورد دنیاشون برام میگن،لطفا خیلی برام مهمه بدونم من مدیومم یا چیز دیگه باور میکنی تازه فهمیدم مدیوم چیه

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  حامد

با سلام.
به پست فرق غیب شنوایی و حالت اسکیزوفرنی و پست فلج عضلات مراجعه نمایید.
موفق باشید

ستایش
مهمان
ستایش
6 سال قبل

راستش حس میکنم دارم دیوونه میشم حالم اصلا خوب نیست چند باری هم دکتر رفتم ولی میگن مشکلی ندارم نمیخوام این حسا رو داشته باشم همه مواردی ک گفتین رو دارم ی سریا رو هم دارم ک نگفتین و درمورد حیوونا برعکسم حیوونا رو دوست دارم ولی اگه با من تو ی محیط باشن بعد چند ماه میمیرن طولانی ترین حیوونی ک تونستم نگه دارم همستر بود ک ۴ماه نگهش داشتن و ی جورایی قبل مردنشون متوجه میشدم تا نمرده بودن میدادمشون یکی دیگه ولی بازم میمردن واسه همین دیگه نزدیک هیچ هیوونی نمیشم از همه بدتر راه رفتنام تو… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  ستایش

با سلام. آیا خودتان در خواب آگاه هستید و رویابینی می کنید یا اینکه حالت خواب گردی دارید و چشمان شما بدون اینکه بدانید باز می ماند؟

ستایش
مهمان
ستایش
6 سال قبل

سلام.بخاطر غلط املایی و اشکالات تایپی عذر میخوام حالم خوب نبوده فقط نوشته بودم ک سوال کنم. معمولا کابوس میبینم تکرار یه خاطره تلخ گاهی ام اتفاقای ترسناکی مثل ی تصادف ک بیشتر مواقع اونا رو میتونم تو واقعیت ببینم. چشمامم خودم متوجه نمیشم ک بازن من حتی ممکنه غذا هم بخورم ولی فرداش که بیدار بشم ب شدت کشنمه. راستش کلا توی این چیزا هم نبودم با ی نفر تازه آشنا شدم ک سایتتون رو بهم معرفی کرد. کلا این حالا رو از ۱۰سالگیم ب بعد داشتم. الان خیلی شدیدتر شدن با بیشتر شدن سنم و واقعا آزار دهنده… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  ستایش

با سلام. اینکه در خواب بخشی از آینده را می بینید نوعی شهود در رویا است و چون اتفاقات تلخ بار عاطفی بیشتری دارند راحت تر در ضمیر ناخودآگاه منعکس می شوند و در رویا آنها را می بینیم. در مورد خواب گردی هم شما احتمالا دچار سومنامبولیسم شدید که در پست خوابگردی می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آن بخوانید. خواب گردی در نوجوانان شایع است و مشکل خاصی ندارد ولی در بزرگسالی عادی نیست و حتما باید به یک متخصص برای دریافت دارو مراجعه کنید چون ممکن است این خوابگردی ها خطرناک باشند و در خواب از پله… بیشتر »

ستایش
مهمان
ستایش
6 سال قبل

دکتر رفتم و دارو هم مصرف کردم ولی اثر نداشت هم برای کابوس ها و هم خوابگردی و حتی فراموش کردن اون خاطره بد از طریق هیپنوتیزم ولی انگار بدتر شده بودم.

من از پله ک هیچی تو خیابونم رفتم میگم که کاملا هوشیار ب نظر میام فقط بیحال راه میرم.

یه سوال اگه کسی۲۰سالش باشه ولی دوست خیالیشو از بچگی هنوز داشته باشه بده؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  ستایش

با سلام. در مورد علاج خوابگردی اطلاع ندارم خصوصا که دکترها هم نتوانستند برای شما کاری کنند حداقل اعضای خانواده مراقب باشند جاهای خطرناک نروید و درها را قفل کنند. دوست بچگی شما به چه صورتی دیده می شود؟ ارتباط تله پاتی یا واقعا میبینیدش؟

ستایش
مهمان
ستایش
5 سال قبل

درا قفل هم باشن بازشون میکنم یا کارایی میکنم مثل چسبیدن ب ی قسمت از دیوار خونه و تا خود صبح همون جوری میمونم. اگه کسی سعی کنه ببرم توی تختم یا بیدارم کنه ممکنه بزنمش، آخرین بار نمیدونم چطوری زده بودم پیشانی بابام ۶تا بخیه خورد.

هم میشه گفت تلپاتی و هم ب صورت مستقیم

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  ستایش

خوب این وضعیت بسیار خطرناک است و حتما باید فکری برای آن بکنید. اگر موجودی که می بینید راهنمایی های سازنده به شما می کند خوب است ولی اگر برخلاف آن است حتما باید به فکر دور کردن آن باشید.

ستایش
مهمان
ستایش
5 سال قبل

نمیدونم راهنمایی هاش خوبه یا ن ولی وقتایی ک نباشه انگار ی چیزیم کمه خیلی نا آروم میشم ولی خب مگه دوست خیالی،خیالی نیست؟
امکان داره خوابگردیا و اینا بهش ربط داشته باشه؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  ستایش

با سلام. اگر اطلاعاتی که به شما می دهد خارج از محدوده دانش شماست بنابراین خیالی محض هم نیست. این دوستان خیالی در تاریخ زمینه خلاقیت بسیاری از دانشمندان را بالا برده اند برای مثال برنده جایزه نوبل ریاضی که فیلمی هم بر اساس آن به نام ذهن زیبا ساخته شده ولی متاسفانه ایشان اسکیزوفرنی داشتند و بیش از حد درگیر خیالات و الهام از دوست خیالی بودند. به هر حال اگر واقعا می خواهید آن را از زندگی خود حذف کنید در صورتی که خیالات خودتان است رفع آن بر عهده روانپزشکان است و دیگر از زمینه ماورا خارج… بیشتر »

FATEMEH
مهمان
FATEMEH
6 سال قبل

سلام….خسته نباشید….میخواستم بگم که من ۱۵ سالمه و علاقه زیادی به بازکردن چاکراها دارم ……میشه بگیدواسم خطر داره یانه….؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  FATEMEH

با سلام. پست سن شروع کارهای ماورایی را مطالعه کنید.

FATEMEH
مهمان
FATEMEH
6 سال قبل

ایا ارتباط با فرشتگان حقیقت دارد؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  FATEMEH

با سلام. بله ولی نه به آن شکلی که در کتابهای جادو است و به راحتی میکائیل را فرا می خوانند.

FATEMEH
مهمان
FATEMEH
6 سال قبل

اخه من یه مطلبی خوندم درباره ارتباط با فرشته میکائیل …بعد گفته شد بود که باید چیزایی که میخواد بهش هدیه بدی…مثلا عود زعفران با شمع زرد….اگه ما چیزی رو ازش بخوایم قطعا بهمون میده؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  FATEMEH

با سلام. فرشتگان الهی نیازی به این چیزها ندارند و همه این روشهای احضار، شیطانی هستند و از کابالا آمده اند.

مریم
مهمان
مریم
6 سال قبل

سلام. میشه ازتون خواهش کنم به من کمک کنید؟ من در تمام عمر با اتفاقاتی روبرو بودم و خوابهایی دقیق از آینده میدیدم و همیشه ارواح توی خواب باهام در ارتباط بودن که حالا یک نفر بهم گفته کار جن هست. من اصلا نمیدونم انرژی و هاله و جن و غیره دقیقا چی هستن و بدنبال یک استاد هستم.لطفا کمکم کنید من بدلیل اینکه گاها ذهن دیگران رو میخونم و گاها گذشته اشون یا حتی آینده اشون رو میبینم دیگه نمیتونم زیاد بیرون برم…حالا که بهم گفتن اینها قضاوت و یا توهم نیست بدنبال کسی یا کتابی هستم که بواسطه… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  مریم

با سلام. پست تقویت قدرت های ماورایی را مطالعه نمایید.

Fatemeh
مهمان
Fatemeh
6 سال قبل

سلام.واقعا؟میشه شما یه روش غیرشیطانی بگین….؟من خیلی دوست دارم ارتباط داشته باشم باهاشون….

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Fatemeh

با سلام. اطلاع ندارم به تیم نویسندگان می سپرم اگر روشی سراغ دارند بنویسند. موفق باشید

Fatemeh
مهمان
Fatemeh
5 سال قبل

سلام استاد…میخواستم بگم که من بعضی وقتا(شبا)که میخوابم توی خواب چندبار بختک میوفته روم ..نمیتونم حتی جیغ بزنم که اطرافیانم رو متوجه خودم کنم فقط میتونم یه کوچولو پاهام و تکون بدم بدش کل بدنمو هی تکون میدم و در اخر بیدار میشم …البته بگم وقتی اینجوری میشم میتونم راحت همه چیز رو ببینم (مثل دیدن عادی)ولی بایه حالتیه انگار که روی چشمام یه سطح دیگس……راستش من تویه خوابهام اصلا نمیتونم حرف بزنم….(یعنی وقتی از خواب بلند میشم احساس میکنم که اصلا من حرف نزدم) میتونم بخندم اونم بدون صدا…خیلی اعصابم خورد شده دیگه نمیتونم تحمل کنم ..شما میدونید اینا… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Fatemeh

با سلام. اینها به خاطر گسترش کالبد اولیه در فلج عضلات و خلسه است و به نظرم به جای فرار از آن تصور کنید با یک طناب از بدن خارج می شوید یا از نردبان خیالی بالا می روید تا برون فکنی کنید در غیر این صورت به طور طبیعی بخوابید تا بعد از چند ساعت استراحت به صورت نرمال بیدار شوید و فلج عضلات هم رفع شود. برای کاهش فلج عضلات سعی کنید به پهلو بخوابید و شکمتان پر باشد و خیلی هم خسته نباشید.قبل از خواب از محرک هایی مثل چای و قهوه استفاده نکنید تا حالت ذهن… بیشتر »

Fatemeh
مهمان
Fatemeh
5 سال قبل

سلام ممنونم بابت توضیح هاتون…درضمن میخواستم بپرسم که درهنگام خواب چشم سوم باز میشود یا خیر؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Fatemeh

با سلام بله

Fatemeh
مهمان
Fatemeh
5 سال قبل

سلام…میشه یه توضیح کوتاه و ساده بگین؟
بعد میشه اونو کنترل کرد؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Fatemeh

سلام مجدد. چون تا به حال پرسش خیلی ها بوده به تیم نویسندگان می سپارم پستی را در مورد آن ایجاد کنند. موفق باشید.

Fatemeh
مهمان
Fatemeh
5 سال قبل

ممنونم….

Fatemeh
مهمان
Fatemeh
5 سال قبل

با سلام و خسته نباشید…میخواستم بدونم بیوکنیزی برای افزایش قد هم وجود دارد؟
چون من داخل یه سایت خونده بودم که هست اما دانلود از اون فایل موجود نبود..

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Fatemeh

با سلام. پست افزایش قد با هیپنوتیزم تقریبا به همین موضوع اشاره می کند.

Fatemeh
مهمان
Fatemeh
5 سال قبل

باسلام و خسته نباشید….میخواستم بپرسم که اگه یه نفر حداقل دوروز درمیون سردرد بشه میشه گفت که مشکل از خونَست؟البته شاید یه همچین حرفی مسخره باشه!ولی خوب سواله …بعد اون بنده خدا همین جوریه دکتر هم رفته اما خوب نشده بعد پیش یه دعا نویس هم رفته اما بازم خوب نشده؟باس چیکار کنه؟اگه راه حلی هس میشه بگین؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Fatemeh

با سلام. سردرد علت های مختلفی دارد از کم آبی و گرسنگی تا میگرن و تومور و انجام مراقبه در سطح مبتدی. حالا اگر مشکل پزشکی ندارند و به خانه مشکوک هستند می توانند روش های دور کردن انرژی منفی از خانه را انجام دهند.

Fatemeh
مهمان
Fatemeh
5 سال قبل

سلام میخواستم بپرسم که بیوکنزی لاغری هم هس؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Fatemeh

با سلام بله ادعا می شود که می توان برای لاغری هم استفاده کرد.

ریحان
مهمان
ریحان
5 سال قبل

من بیشتر موارد بالارو دارم و اینکه وقتی کسی فوت می کنه می تونم باهاش ارتباط برقرار کنم و اینکه مرگ چند تا از عزیزامو توی خواب دیدم که دقیقا اتفاق افتاد و یک سری اتفاقاتو راجع به خودم تو ذهنم میاد که دقیقا اتفاق میوفته چه خوب و چه بد . کاملا انرژی منفی رو متوجه می شم اما هرکار می کنم ازش فرار کنم نمی شه دورمو گرفته کامل

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  ریحان

با تقویت هاله دفاعی و پاکسازی هاله می توانید این انرژی های متفی ناخواسته را دور کنید.

Fatemeh
مهمان
Fatemeh
5 سال قبل

الان همه ی اون مواردی که گفتین رو همشو من دارم بجز اینا اتفاقای زیادی برام میوفته مثلا هر از گاهی صبح ها درست ساعت چهار از خواب میپرم یعنی حس میکنم هوا بدجوری سرده یواش چشمامو باز میکنم یه چیزی مث جن و نمیدونم جنازه و اینجور چیزا میبینم حتی یبارم شده که حس کنم مامانمه و بغلش کردم بخوابم ولی اون موجود مثل سنگ بود و یخ زده بود و بعد از سه ثانیه انگار بخار شد و رفت هوا یعنی یهویی دستمو که انداخته بودم روش ، افتاد زمین و بعد همه ی اینا، بعضی وقتا که… بیشتر »

سحر
مهمان
سحر
5 سال قبل

سلام
من چند تا از علائم بالارو دارم مثلا اینکه از گوشه چشم همش سایه میبینم تنها نمیتونم جایی بمونم و حتی صدای گفت و گو زیاد میشنوم و یه وقتایی حضو کسی رو حس میکنم و هی برمیگردم. معمولا وقتایی که تنها باشم اینارو حس میکنم ولی تو شلوغیام سایه های گوشه چشمو میبینم. و اینکه خوابام خیلی آشفتس هرشب معمولا سر ساعتی از خواب میپرم و شرایط خوابام بعضی وقتا برام تداعی میشه. میشه بگین من مدیوم هستم یا نه چون واقعا آدم ترسویی هم هستم و همش بهم میگن الکی خوف میکنی

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  سحر

با سلام. اگر از لحاظ روان سالم باشید و توهم نباشد احتمالا مدیوم هستید. دیدن موجودات دیگر از گوشه چشم راحت تر است و در این پست در مورد آن بیشتر صحبت شده است.

امیر
مهمان
امیر
5 سال قبل

سلام من یکیشم از بچگی جن داشتم و دارم و روح خانوادمو در حالت خارج شدن میدیدم و هنوزم میبینم ولی کمی مبهم تر وقتی عصبانی میشم گوشیم قاتی میکنه تا مجبور شدم آیفون بخرم و باز هم در دست من قاتی میکنه یه موقعها و مجبورم عصبانی نشم.اگه کسی ازیتم کنه و ازش عقده بگیرم یکسره بد میارند بدون اینکه من بخوام. انرژی کیهانی رو جوری جذب میکنم ک سرم عینه قلب میزنه وحالم بد میشه.برون فکنی هم میکنم گه گداری .و دست ب هر کاری ک غیر عادی باشه بزنم انگار استاد اون کارم سریع انجام میشه و… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  امیر

با سلام. در مورد اثر انرژی های شما بر وسایل الکتریکی می توانید به پست اثر میدان انرژی قوی مراجعه کنید. قدر قدرت های خود را بدانید و این نیروها را جهت دهی کنید. دلیلی ندارد ناراحت و افسرده شوید.

...
مهمان
...
5 سال قبل

سلام من تو بچه گی یه حباب با هاله ی سیاه اطرافش میدیدم توی بیداری و کاملا یادمه صدای خنده میشنیدم میخواستم ببینم دیدن این حباب یا میشه حتی گفت گوی دلیل خاصی داره در ضمن بیشتر علامت های مدیومی رو دارم

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  ...

با سلام احتمالا موجود غیرارگانیک بوده

...
مهمان
...
5 سال قبل

باسلام فکر میکنم دقیق توضیح ندادم این حبابی که میگم دقیق ندازه یه گوی بود وموقعی که مثلا موقع خواب بود( البته اصلا خواب نبودم و هوشیار کامل بودم) بالای سرم این گوی یا حباب تشکیل میشدبازم ممکنه موجود غیر ارگانیک بوده باشه

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  ...

هم می تواند انرژی باشد و هم موجودات دیگر چون حتی به صورت لکه های نورانی هم ممکن است دیده شوند. البته نه اینکه واقعا شکل لکه یا حباب داشته باشند بلکه چون دید اختری ما ناقص است تنها قادریم بخشی از آنها را مشاهده کنیم.

دلارام
مهمان
دلارام
5 سال قبل

با سلام من هیچ کدوم از این ویژگی ها رو ندارم اما نمیدونم که چرا بعضی اوقات به چیز هایی فکر می کنم و همون لحظه همون چیز رو جلوی خودم در حال رژه رفتن می بینم یا بیشتر اوقات نصف شب اگر خوابم نبرد یا صبح خیلی زود که همه خوابیدن و خونه تو سکوت مطلق هست با چشم بازی رویا و خواب می بینم درحالی که میدونم خوابیدم ولی زمان از دستم در میره و همینجوری که به روبرو زل می زنم خواب ها رو به شکل ذهنی و بعضی اوقات به شکل تصویری می بینم میشه بگید… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  دلارام

با سلام. دیدن رویا با چشم باز هم می تواند نوعی بیماری باشد که توسط روانپزشک تشخیص داده می شود و مربوط به اختلال بروز خواب REM در بیداری است و هم می تواند مربوط به دید اختری باشد بنابراین استعداد بالایی در آینه بینی هم خواهید داشت. یک کاسه آب را بردارید و داخل آن جوهر مشکی بریزید تا سیاه شود. سپس به آن خیره شوید و سوالی را بپرسید. اگر تصاویری که در آب مشاهده شد مربوط به پاسخ واقعی سوال شما باشند در این صورت غیب بین هستید و نه دیوانه.

دلارام
مهمان
دلارام
5 سال قبل

این کار رو انجام دادم و جواب گرفتم اما نمی دونم که این جواب تورات ذهنی من هست یا واقعا درسته می تونید راه حل دیگه ای رو بگید که مشخص تر بفهمم؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  دلارام

سوالات را در هنگام آزمایش بپرسید که جواب آن بعدا مشخص می شود و یا نیت و فکر کسی دیگر را بخوانید و بعدا از او بپرسید درست حدس زده اید یا خیر.

دلارام
مهمان
دلارام
5 سال قبل

چه طور می تونم از این استعدادم استفاده ی صحیح داشته باشم و پرورشش دهم؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  دلارام

می توانید مشکلات مربوط به خود و دیگران را به صورت پرسش مطرح کنید و جواب را توسط توانایی تان دریافت کنید و به شفای دیگران کمک کنید. یا اگر ایده کاری و تحصیلی می خواهید توسط شهود خود آن را دریافت کنید. حتی در مراحل پیشرفته می توانید با موجودات جهان های دیگر ارتباط برقرار کنید و چیزهای جدیدی یاد بگیرید.

دلارام
مهمان
دلارام
5 سال قبل

تا حدی تونستم این کار رو انجام بدم میشه توضیح بدید که چطور این استعداد رو پرورش بدم؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  دلارام

تمرینات چشم سوم و خلسه را زیاد انجام دهید و هاله بینی هم می توانید تمرین کنید. مرتب آینه بینی کنید تا هم اطلاعاتی را از ناخودآگاه و هم جهان های دیگر کسب کنید.

مهتاب
مهمان
مهتاب
5 سال قبل

سللم من الان ۱۵ سالمه و یه پستی رو که راجب شناسایی ژن ستاره بود رو خوندم و یه سری از علائمشو داشتم ولی از همون فردی که این پست رو گذاشته بود پرسیدم گفت ممکن ژن ستاره باشی ولی علائمش معمولا از سن ۱۹ سالگی مشخص میشه و کلا بیخیال این شدم که بدونم ژن ستاره ام یانه بعد یه مدت دوستم یه سایتی رو بهم معرفی کرد (سایت شما نبود) که تست قدرت ماورایی میگرفت جواب تست که اومد فهمیدم که قدرت ذهن خوانی ،حس ششم فوق العاده بالا،پیشگویی ،جذب افرادو اینکه توانایی القای چیزی که توی ذهن… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  مهتاب

با سلام. به پست تقویت قدرت های ماورایی مراجعه نمایید.

مهتاب
مهمان
مهتاب
5 سال قبل

نگفتید چجور موجودیم
به نظرتون اینا نشونه مدیوم بودنه؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  مهتاب

بله

فاطمه
مهمان
فاطمه
5 سال قبل

سلام استاد خسته نباشید من این نشونه ها رو دارم به علاوه ی چند مورد دیگه از گوشه ی چشمم دایره های نورانی سفید و طلایی میبینم ولی وقتی برمیگردم سمتش ناپدید میشه باد سرد و سوزن سوزن شدن پوست رو حس میکنم مخصوصا رو دستام بعدش یه لحظه بدنم میلرزه و انگاری یخ میزنم گاهی وقتا حس میکنم یکی کنارمه بخصوص شبا که همه خوابن حس میکنم یکی داره میاد سمتم خیلی میترسم ولی چند بار سعی کردم به ترسم غلبه کنم حس کردم منو لمس کرد خیلی وقتا حس میکنم بجز منو خانوادم یکی دیگه هم تو خونمون… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  فاطمه

با سلام. بله شما هم مدیوم هستید و هم همدل و استعداد بالایی در شفاگری دارید. بهتر است خیلی خودتان را غرق مشکلات دیگران نکنید چون باعث تخلیه انرژی خودتان می شود مگر آنکه بعد از آن روش های شارژ انرژی مثل تصور ورود نور به بدن و دعا و گردش در طبیعت و … را انجام دهید.

فاطمه
مهمان
فاطمه
5 سال قبل

خیلی ازتون ممنونم
چشم همین کار رو انجام میدم
بجز این باید چیکار کنم؟؟
مراقبه و باز کردن چاکراها و …؟
راستش تا دیروز که با سایتتون آشنا شدم از مدیوم بودن چیزی نشنیده بودم

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  فاطمه

مراقبه مستمر برای آرامش درونی و تقویت قوای ذهنی شما خوب است ولی اگر فقط می خواهید توانایی های خود را بیشتر کنید سراغ کار بر چاکراها بروید…

Asal
مهمان
5 سال قبل

سلام خسته نباشید من بچه که بودم یه چیزایی میدیدم و با اونها ارتباط میگرفتم و باهاشون حرف میزدم و به راحتی اونارو میدیدم ایا این تصورات ذهنم بوده یا چیز دیگری؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Asal

با سلام. دید ماورایی در سنین کودکی فعال است و به احتمال زیاد واقعی بوده اند.

ronak
مهمان
ronak
5 سال قبل

سلام من یک خانمی هستم از سن بچگی انگار به صورت انتسابی حس ششم قوی داشتم رفته رفته اوضاع شرایط تغییر کرد تبدیل به خواب و رویای صادقه شد من ده سال پیش مرگ برادرم به همون شکلی ده سال بعد فوت کرد دیدم علم غیب گویی پیشگوییم بالا رفت به طور خانوادم میترسیدن.کم کم موجودات عجیبی میدیدم در بیداری به شکل خانوادم متوجه شدم اجنه اما هیچ وقت اذیت نکردن فقط یکبار خواب بودم و هیچ وقت نباید در تاریکی بخوام یا در اتاق ببندم که یکبار این اتفاق افتاد سه تا سفید پوش وارد اتاقم شدن در خواب… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  ronak

آینده قطعی را فقط خدا می داند پس اگر خبری از غیب به شما رسید حتما با دادن صدقه و خیرات سعی کنید آن را تغییر بدهید چون می توان حتی زمان مرگ را هم با این امور خیر جا به جا کرد. حس بویایی قوی اگر مربوط به استشمام چیزهای غیرمادی باشد نوعی حواس اختری مثل غیب بینی و غیب شنوایی است. در مورد دیدن اتاق با چشمان بسته به این پست مراجعه نمایید.

ronak
مهمان
ronak
5 سال قبل

شبها میترسم بخوابم اکثر اوقات تا صبح بیدارم میترسم از اینده ببینم روح خیلی میان در خوابم و کاملا وقوع اتفاقی میدن یا در خواب شب سفر میکنم به قبرستان ادمهایی صورتشون مشخص نی به شکل سایه در کل قبرستان میبینم یا انسانهایی گاهی میبینم اصلا یکبار ندیدمشون.وقتی وارد قبرستان میشم حتی گربه ها اونجا چندین با مثل شیر انگار به سمتم حمله میکنن من کلا با کسی رفت و امد نمیکنم همیشم تنهام و ارامش در تنهایی میبینم چون از جمع بعضی مسائل در جمع اتفاق میوفته مثل غیبت و خیلی مسائل خالزنک بازی بیزارم.صداهای زیاد برام ازار دهنده… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  ronak

با سلام. اینها قدرت درونی خود شما هستند و با داشتن موکل تفاوت دارد. با شناخت و جهت دهی به قدرت هایتان می توانید از آنهابرای کمک به خود و دیگران بهتر استفاده کنید چون توفیق داشتن آنها را هر کسی ندارد.

فرزان
مهمان
فرزان
5 سال قبل

سلام ـمن از ۹ سالگی یک جن بدنم رو لمس کرد اون هم در بیداری . دستاشو روی کمرم کشید و پشت گردنم ی صدایی شبیه هااااا کردن انجام داد مادرم پیش یک مرد مومن رفت برام دعا گرفت…. جن در بیداری دیدم البته اول نفهمیدم ک جن هستن بعد ک ناپدید شدن متوجه میشم…. پیش هر فالگیری ک میرم بهم میگن انرژیت مثبته و پیش ما بیا… و جالب اینه ک حال اونا خوب میشه حال خودم بد میشه….. خواب جن زیاد میبینم حتی بهم گفتن میخوایم به واسطه ی تو با خانوادت ارتباط برقرار کنیم اما من تو… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  فرزان

با سلام. تقریبا بله ولی مدیوم کامل بودن یعنی توانایی تسلط و کنترل کامل بر این اتفاقات و ارتباطات که به سالها ریاضت و مطالعه نیاز دارد. از آنجا که فردی معتقد هستید راه عبادت خدا و ریاضات شرعی را انجام دهید در این صورت خود آنها به نزدتان می آیند (مانند سایر علما).

leyla
مهمان
leyla
5 سال قبل

با سلام، من چند وقته که حس میکنم قدرت خاصی دارم بیشتر خوابهای که میبینم چند روز بعدش اتفاق میوفته اکثرا درمورد خودم خوابهای زیادی میبینم مثل یه اخطار ،همیشه احساس میکنم کسی پیشم هست و داره نگام میکنه،همش حس میکنم از گوشه چشمم چیزی رد میشه ولی وقتی برمیگردم میبینم چیزی نیست ،احساس میکنم متعلق به جایی دیگه ام یا اینکه به زودی تغییر بزرگی تو زندگیم ایجاد میشه اینا نشونه چی میتونه باشه لطفا راهنماییم کنید.

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  leyla

با سلام. دلیل آن قدرت شهود بالا و فعال بودن نسبی حواس اختری است. در مورد رد شدن یک موجود از گوشه چشم این پست را مطالعه نمایید.

leyla
مهمان
leyla
5 سال قبل

قدرت شهود و حواس اختری خوبه؟میتونم تقویتشون کنم این قدرت هارو؟با تشکر

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  leyla

با سلام. این قدرت ها به ذاته در همه انسان ها وجود دارد و اگر نیت شما خیر است تقویت آنها می تواند به شما و دیگران کمک زیادی کند.

Yasaman
مهمان
Yasaman
5 سال قبل

سلام من از ۵ سالگی میتونستم یه موجوداتی رو ببینم که البته اون موقع فکر نمیکردم جن باشه و این قضیه تا ۱۰سالگیم بیشتر اتفاق نیوفتاد بعد ازون بیشتر حضورشونو حس میکردم ب صورت اینکه یه چیزی از کنارم رد میشه و سایه شونومیدیدم ک البته خیلی هم نمیترسیدم ازشون…اخیرا با بختک مواجه شدم و البته بگم من توانایی رویابینی و پرواز روح هم دارم تو یکی ازین پرواز روح ها یبار یه موجود خبیثی بهم حمله کرد و ب زور میخواست وارد جسمم شه و من خیلی مقاومت کردم هنوزم حس میکنم تو بیداری حتا خیلی میخواد اذیتم کنه… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Yasaman

با سلام. جن نمی تواند وارد بدن کسی شود و تنها قدرت آنها وسوسه افراد است. متاسفانه باور ورود جن به بدن در اکثر تمدن ها رخنه کرده در حالی که علمای اسلامی چنین چیزی را قبول ندارند. برای باز شدن چاکراهایتان هم می توانید دوره آموزشی باز کردن چاکراها را رایگان دانلود کنید.

Samira
عضو
5 سال قبل

باسلام من از دوران بچگی یادمه کنار اطاق یهو برفک هایی مثل برفک تلویزیون ظاهر میشد یک انرژی داشت که به جسمم منتقل میشد و تمامه بدنم سنگین و سوزن سوزن میشد یک حالت خیلی بدی بهم دست میداد توی همون سن دو سه سالگی همیشه تو ذهنم هستش چون به محض اینکه ظاهر میشد از ترس انرژی که به بدنم انتقال میداد و هی زیاد و بزرگتر و پرحجم تر میشد خودمو جمع میکردم که برفک ها بهم نزدیک نشن یا به بدنم برخورد نکنن یکمی که بزرگتر شدم میدیدم موجوداتی رو میدیدم و بعدش تبدیل شد به شنیدن… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Samira

با سلام. با داشتن ترس و فرار بیشتر این حالتها هم شدید تر خواهند شد. بنابراین به جای آن سعی کنید با این ترس ها رو به رو شوید و علت آن را بدانید یکی از این راه ها نوشتن بدون فکر کردن و تخلیه هیجانی از این طریق است. در مورد اموات هم سعی کنید برای آنها خیرات و صدقه بدهید تا هم وضعیت آنها بهتر شود و هم حضور سنگین آنها را کمتر حس کنید. هر چه قدر عشق را نسبت به ارواح عزیزانتان بیشتر کنید ترس هم کمتر می شود. همچنین مطمئن شوید که خودتان ترس از… بیشتر »

Samira
عضو
5 سال قبل

استاد من از مرگ ترسی ندارم قبلا خیلی بهش فکر میکردم که بدونم واقعا فلسفه اش چیه و خداروشکر برام روشن شد و باهاش کنار اومدم از قبرستان و محیطهایی هم که اموات هستند نمیترسم حتی از مرده …. مادربزرگم فوت کرد وقتی از متوفیات اومدن ببرنش رفتم بغلش کردم سرتا پاشو بوسیدم باهاشرصحبت کردم که نترسه چون روحش رو توی همون اطاق کاملا حس میکردم و میدونستم صدامو میشنوه و داره منو میبینه یا شوهر خاله ام فوت کرد تک و تنها رفتم بالای سرقبر پدربزرگم چون قراربود توی قبر پدربزرگم دفن بشه و گورکن وقتی قبر رو میکند… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Samira

با سلام. خدا رفتگان شما را بیامرزد. آیا در مورد مردگان صالح خود هم خواب های بد می بینید؟ در این صورت ممکن است موجودات غیرارگانیک دیگری خودشان را جای آنها زده باشند و قصد ترساندن شما را داشته باشند. در مورد مقابله با ترس به این پست مراجعه نمایید. البته مقاله دیگری هم در مورد مواجه با ترس به صورت عملی تر توسط خانم نیلوفر آماده شده که امروز در سایت قرار می دهم. موفق باشید.

Goli
مهمان
Goli
5 سال قبل

سلام، راستش میخواستم بگم حالت هایی دارم که شدیداً نگرانم کرده ،من ۱۷ سالمه ،اکثر وقتها بیشتر موقع شب که همه خوابن یا تنها هستم متوجه سیاهی یا چیزی که تکون میخوره از گوشه چشمم میشم و حتی متوجه گیز گیزشدن یا لمسو حس میکنم و سریعا میخارونم که رفع شه،حتی اگه دارم درس میخونم و کلا حواسمو تمرکزم رو درسه ،چند بار هم شده که بعضی وقتها پوست سرم متوجه تکون خوردن موهام میشه ،بعضی وقتا اینقدر میترسم مجبور میشم تغییر حالت بدم یا از اون قسمت دور شم. از تاریکی فوبیای شدید دارم و حتما باید برقی روشن… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  Goli

با سلام. بله شما توانایی های ماورایی زیادی خصوصا از نوع غیب بینی و غیب لمسی و حتی غیب شنوایی دارید. در مورد حرکت موها هم تجارب مشابه شما زیاد شنیده ام. همین نشان می دهد که آن موجودات تا حد زیادی به قلمروی مادی شما وارد شده اند که یا می تواند به خاطر مصرف انرژی های بالای شما باشد و یا انرژی محیط خانه برای فعالیت آنها مناسب باشد ولی مشاهدات نور و شنیدن صدا قطعا از توانایی های شما و حساس بودن حواس اختری تان است. به جای نگرانی سعی کنید با خودبرتر و موجودات بهتری ارتباط… بیشتر »

Artmis
مهمان
Artmis
5 سال قبل

سلام من هم جن میبینم هم وسایل الکترونیکی خراب میشن زود دست که میزنم بهشون صدا هم زیاد میشنوم جوری که شبا انگار اتاق کناریم کنفرانس. و احساس میکنم و میفهمم که از پشت سرم یا از کنارم محکم رد میشن یه شب هم هم جا تاریک بود من بالای پلکم نور میدیدم خیلی زیاد بود نور. حس خیلی قوی هم دارم جوری که وقتی یکی ناراحت یا شاد باشه بدون اینکه ببینمش میفهمم حتی اگه یه شهر دیگه باشه ولی قبرستون رو دوس دارم شده واس تفریح برم قبرستون. شده یه خواب رو ۲۰ بار ببینم و تو خواب… بیشتر »

پانیذ
مهمان
پانیذ
5 سال قبل

سلام من نمیدونم مدیوم هستم یا نه من بیشتر کارهایو واسه بار اول ک امتحان میکنم میتونم انجام بدم مثه تله کینزی یا برون فکنی یا لمس هاله یا گوی انرژی در صورتی ک مثلا از قبل هیچ دانشی نسبت بهش نداشتم یاجایی نخونده بودم .مخصوصا برون فکنی روزی ک راجبش خوندم شب موقع خواب حتی بهش فکرم نکردم حتی خوابمم نمیومد اما ی دفعه قفسه سینم سنگین شد دیگ نمیتونستم تکون بخورم و صدای جرق جرق میشنیدم و حس مور مور شدن داشتم ک واقعا خیلی تترسیدم چون هیچ قصدی نداشتم و مثلا سگ دارم تو خونه خواسته هاشو… بیشتر »

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  پانیذ

با سلام. بله شما توانایی های زیاد ماورایی دارید که اگر هدفمند تر روی آنها کار کنید تبدیل به یک قدرت قابل کنترل و قابل استفاده تر می شوند.

پانیذ
مهمان
پانیذ
5 سال قبل

میشه راهنماییم کنید باید چه کارهایی انجام بدم؟من فقط یوگا میرم .اما کارهای دیگ مثل تمرین اینا ندارم.چه تمرین هایی باید انجام بدم؟

علی خانی (مشاور سایت)
ادمین
Reply to  پانیذ

با سلام. به پست تقویت قدرت های ماورایی مراجعه نمایید.

رفتن به نوار ابزار